اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۹۰ درصد امور غیرحاکمیتی دامپزشکی در سمنان برون‌سپاری شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۹۰ درصد امور غیرحاکمیتی در بخش دامپزشکی استان سمنان به بخش مردمی واگذار و برون‌سپاری شده است.

۹۰ درصد امور غیرحاکمیتی دامپزشکی در سمنان برون‌سپاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در همایش روز ملی دامپزشکی در سالن شهید مرتضی مطهری سمنان اظهار کرد: مردمی‌سازی خدمات، رویکرد دولت سیزدهم و دامپزشکی استان سمنان پیشرو در تحقق این رویکرد است.

وی تصریح کرد:‌ دولت سیزدهم توجه به مردمی‌سازی را در اولویت کاری خود دارد و واگذاری امور به بخش غیردولتی و برون‌سپاری گامی ارزشمند در راه تحقق این رویکرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: ۹۰ درصد امور غیرحاکمیتی در بخش دامپزشکی استان سمنان به بخش مردمی واگذار و برون‌سپاری شده است.

ریواده تصریح کرد: استان سمنان در زمینه‌های مختلف مانند تحقیقات، تولید گوشت سفید و قرمز و تأمین دارو جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

وی گفت: دامپزشکی نقشی مهم در تأمین سلامت دام، امنیت غذایی و به دنبال آن تأمین سلامت انسان نقشی مهم دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان سمنان وجود دارد، کشاورزی یکی از بخش‌های پیشران در توسعه استان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول