اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جا به جایی بیش از ۲ میلیون مرسوله پستی در استان قزوین

مدیرکل پست استان قزوین گفت: طی یکسال گذشته ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار مرسوله در استان جا به جا شده و بر اساس این آمار ۳۱ درصد افزایش داشته ایم.

جا به جایی بیش از ۲ میلیون مرسوله پستی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر مرادی نرگسی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات اداره کل پست برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر بحث سنتی پست کنار گذاشته شده و به عنوان موتور لجستیک دیجیتال مطرح است.

وی افزود: انتقال برخی از محصولات مطرح شرکت های تجاری و صنعتی توسط پست استان قزوین انجام می گیرد.

مدیرکل پست استان قزوین خاطر نشان کرد: پست قزوین سبک و‌ سیاق سنتی را کنار گذاشته و در حال حاضر اکثریت کارکنان دارای مدارک دانشگاهی هستند.

مرادی نرگسی ادامه داد: در طرح کد پستی و QR ما در مناطق روستایی موفق تر عمل کردیم چرا که در مناطق شهری شهرداری ها همکاری لازم را انجام نداده و تصور داشتند که ما به دنبال هزینه های گزاف هستیم.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ به شهرداران اعلام کردیم هدف ما زیبایی شهر و‌ اجرایی کردن پلاک های کدپستی ۱۰ رقمی هوشمند است و در حال حاضر نیز اعلام می کنیم این آمادگی برای ما وجود دارد که در صورت تمایل شهرداری ها تمایل، طرح کد پستی را در شهر مذکور اجرایی کنیم.

مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: طرح کدهای پستی در تاکستان آغاز شده اما در برخی از شهرها با مقاومت شهرداری ها روبه رو شدیم.

مرادی نرگسی یاد آور شد: طی چند روز گذشته حدود یک سوم از در آمد پست کاهش داشته چرا که به واسطه قطعی اینترنت فروش های اینترنتی کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: ما در اداره پست به صورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهیم بود و اگر بسته ای به صورت سفارشی پست شده باشد کارکنان ما موظف هستند در روز تعطیل نیز بسته را به دست گیرنده برسانند.

مدیرکل پست استان قزوین اعلام کرد: طی یکسال گذشته ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار مرسوله جا به جا شده و بر اساس این آمار، ۳۱ درصد افزایش داشته ایم.

مرادی نرگسی تصریح کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ و نیم درصد رشد داشته ایم.

وی بیان کرد: ما در استان ۱۴۲ مامور داریم و گم شدن محصولات در استان کمتر از یک درصد است و تقریبا در بسیاری از ماه ها مفقودی نداریم.

مدیرکل پست استان قزوین اذعان کرد: ارزیابی ادارات پست در گروه های مجزا صورت می گیرد که ما در گروه ۱۱ نفره رتبه نخست را داریم.

مرادی نرگسی در پایان گفت: در حوزه جایگاه درآمدی شرکت پست برنامه ریزی هایی صورت گرفته و در دیجیتال و صنعتی بنا داریم تا پایان سال ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول