اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۵ میلیون مرسوله پستی در کرمانشاه جابه‌جا شده است

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: مجموع کل مرسولات جابه‌جا شده استان طی یک سال گذشته، ۵ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۹۵ مورد بوده است.

بیش از ۵ میلیون مرسوله پستی در  کرمانشاه جابه‌جا شده است

حمیدرضا فتاح، مدیر کل پست استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌ با تبریک روز جهانی پست با ارائه گزارشاتی از اقدامات انجام شده از مهرماه سال گذشته تا ۳۱ شهریورماه امسال، اظهار کرد: مجموع کل مرسولات جابه‌جا شده در مدت مذکور، ۵ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۹۵ مورد بوده است.

وی ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۱۷ مورد از این تعداد را در قالب مرسولات صادره عنوان کرد و افزود: سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۷۸ مورد نیز در این مدت، جزء مرسولات وارده بوده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه در خصوص آمار بسته‌ها و امانات وارده و صادره طی یک‌سال گذشته در استان، اظهار کرد: تعداد بسته و امانات وارده به استان در این مدت، یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۲۳۵ عدد بوده است.

وی میزان بسته و امانات صادره نیز ۴۹۰ هزار و ۷۴۷ مرسوله اعلام کرد و افزود: مجموع کل بسته‌ها امانتی یک‌میلیون و ۶۵۴ هزار و ۲۳۵ عدد بوده است.

فتاح با اشاره به فعالیت ۲۳۶ فروشگاه اینترنتی در استان، تصریح کرد: پست استان کرمانشاه با توزیع مرسولات اینترنتی توانسته حجم وسیعی از ترددهای غیرضروری را کاهش دهد و از خروج شهروندان از منزل جلوگیری کند.

وی مجموع مرسولات جابه‌جا شده تجارت الکترونیکی را ۳۴۷ هزار و ۴۸۹ مورد عنوان کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته، ۲۲۷ هزار و ۵۸۳ مرسوله از این طریق به استان وارد و ۳۴۷ هزار و ۴۸۹ مرسوله از استان خارج شده است.

فتاح یادآور شد: در راستای بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات پستی به منظور کاهش زمان سیر مرسولات و تسریع در ارسال و ورود پست به استان و تحویل مرسولات به مشتریان نسبت به ساماندهی و تغییر برنامه زمان‌بندی ساعات و دریافت محمولات پستی سراسری اقدام شده است.

ایجاد یک ناحیه پستی به منظور سهولت دسترسی مردم منطقه به واحدهای قبول و تسریع در توزیع مرسولات، کاهش فاصله موزع با منطقه توزیع گشت پستی؛ افزایش تعداد هفت گشت توزیع امانت و بسته‌های پستی (ماشین سوار (با خودرو)) با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان‌ها، افزایش تعداد ۶ گشت توزیع نامه‌رسان (موتورسوار) با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مرکز استان و شهرستان‌ها و از جمله خدمات اداره کل پست استان در راستای بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات پستی بوده که مدیر کل این اداره به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/پ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول