اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صرفه‌جویی 60 مگاواتی کشاورزان چهارمحال و بختیاری در مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: با همراهی مشترکین، در بخش کشاورزی ۶۰ مگاوات و در بخش صنعتی ۲۰ مگاوات به صورت روزانه در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

صرفه‌جویی 60 مگاواتی کشاورزان چهارمحال و بختیاری در مصرف برق

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با همراهی مشترکین چهارمحال و بختیاری، در بخش کشاورزی ۶۰ مگاوات و در بخش صنعتی ۲۰ مگاوات به صورت روزانه در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با مشارکت مردم در بخش‌های مختلف، تابستان امسال را بدون اعمال خاموشی‌های اضطراری بار، سپری کردیم.

وی افزود: مشترکین حوزه‌های مختلف( کشاورزی ، صنعتی، خانگی، ایستگاه‌های CNG ، اداری و...) که در برنامه‌های مدیریت مصرف سال جاری مشارکت داشته‌اند بعد از سنجش میزان همکاری از طریق اعمال تخفیف در صورت حساب‌های برق مصرفی، پاداش مربوطه را دریافت خواهند کرد.

فرهزاد اضافه کرد: پیک بار مصرف برق استان در یکم مردادماه به میزان ۴۴۵ مگاوات حادث شد و رکورد تازه‌ای در مصرف برق استان رقم خورد.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول