اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجرای طرح بشردوستانه «سحر» درخاتم یزد/ 700 بیمار رایگان ویزیت شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم پزشکی هلال احمر یزد در قالب گروه جهادی برای اجرای طرح نذر آب به مناطق محروم مروست و خاتم اعزام شده و تاکنون بالغ بر 700 نفر از به صورت رایگان ویزیت کردند.

اجرای طرح بشردوستانه «سحر» درخاتم یزد/ 700 بیمار رایگان ویزیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: تیم درمانی و پزشکی هلال احمر استان یزد متشکل از متخصصان اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی و پزشک عمومی، مشاور و روانشناس، ماما و تعدادی از اعضای داوطلب و جوانان در قالب تیم سحر به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در شهرستان خاتم و مروست و اجرای طرح نذر آب ۵ حضور داشتند.

وی افزود: تیم پزشکی هلال احمر یزد در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان‌های مروست و خاتم را به صورت رایگان ویزیت کردند.

مدیرعامل هلال احمر از انجام ۷۱۶ ویزیت و توزیع داروی رایگان بین مراجعه کنندگان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۲ بیمار از خدمات پزشک داخلی، ۹۳ نفر از پزشک عمومی، ۱۳۳ نفر پزشک اطفال، ۵۱ نفر پزشک قلب و عروق، ۱۴۷ نفر پزشک ارتوپد، ۳۳ نفر ماما و ۱۲۷ نفر مشاوره و روانشناس بهره‌مند شدند.

دکتر حرازی‌زاده خاطرنشان کرد: توزیع تعدادی بسته بهداشتی، ۳۰۰ کیلو برنج و ۶۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی بیش از ۳۷۲ میلیون ریال بین نیازمندان و استقرار دو تانکر ۱۰ هزار لیتری و یک تانکری هزار لیتری و اهدای مقداری کاشی و سرامیک و تجهیزات سرویس بهداشتی توسط خیرین از دیگر خدمات این کاروان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار طرح نذر آب، اجرای طرح نیابت با حضور مسئولان هلال احمر استان و شهرستان خاتم و نماینده بنیاد شهید، دیدار با یک خانواده شهید در مروست و دو خانواده شهید و جانباز در خاتم صورت گرفت و از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد در پایان گفت: علاوه بر این خدمات، تیم روانشناس و مشاوره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتباط خانواده با فرزندان و مشاوره خصوصی با چندین خانواده به ارائه خدمات پرداختند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول