اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلیس در مقابل تهدیدات فتنه گران ایستاده است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس در مقابل تهدیدات فتنه گران ایستاده است و سعی کرده در وقایع اخیر فتنه را کنترل کند و شهر در امنیت باشد لذا پلیس با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و خدمت رسانی خواهد کرد.

پلیس در مقابل تهدیدات فتنه گران ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و مسؤولان شهرستانی و استانی در یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می‌داریم نام و یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران بخصوص شهدای ناجا را که در راستای امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: در هفته ناجا در شرق استان تهران، مسؤولان و مردم با حمایت خود از ناجا باعث تقویت و‌ پیشرفت می‌شوند و این پیشرفت باعث خدمات رسانی بهتر می شود. 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: افتخار می‌کنیم خادم امنیت مردم هستیم، روزانه بیش از هزار خدمات به مردم در شرق استان تهران توسط پلیس ارائه می‌شود که باعث خشنودی ما است.

سردار عزیزی بیان کرد: حمایت های مقام معظم رهبری از ناجا باعث تقویت روحیه پلیس شد که باعث خدمت رسانی بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: استانداری تهران بیش از ۴۰ میلیارد تومان به فراجا شرق استان تهران کمک کرده که این اعتبارات در راستای خرید تجهیزات صرف شده است، پلیس در مقابل تهدیدات منافقین و فتنه گران ایستاده است و این فتنه ننگین نیز رفع خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس سازمان خدماتی، فرهنگی و اجتماعی است و سعی کرده در وقایع اخیر فتنه را کنترل کند و شهر در امنیت باشد، پلیس با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و خدمت رسانی خواهد کرد.

سردار عزیزی در پایان گفت: از حمایت‌های مردم، مسؤولان و ائمه جمعه و جماعت تقدیر می‌کنیم که باعث افزایش خدمتگزاران خود در فراجا شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول