اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

همایش زکات در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

دبیر شورای زکات خراسان‌شمالی از برگزاری همایش زکات طی هفته جاری در استان خبر داد.

همایش زکات در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شورای زکات خراسان‌شمالی مجید الهی راد، دبیر شورای زکات خراسان‌شمالی، اظهار کرد: همایش زکات طی هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص فواید برگزاری همایش سالانه زکات، گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و محرومیت‌های موجود در استان لزوم ترویج فرهنگ زکات در بین مردم ضروری به نظر می‌رسد.

دبیر شورای زکات خراسان‌شمالی افزود: طی دو سال گذشته و با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های شایسته‌ای در زمینه تقدیر از مودیان برتر زکات انجام نشده است.

الهی راد با اشاره به اینکه همایش زکات بهترین فرصت برای تقدیر از مودیان برتر زکات است، به تشریح برنامه‌های همایش زکات پرداخت.

دبیر شورای زکات خراسان‌شمالی فراخوان مقاله را یکی از محورهای همایش زکات عنوان کرد و گفت: در این همایش دو مقاله برتر توسط اساتید دانشگاه استان ارائه خواهد شد.

وی محور دوم همایش را برگزاری همایش در محل سالن دانشگاه آزاد بجنورد بیان کرد و افزود: از سطح استان و بر اساس سهمیه و ترکیب جمعیتی هر شهرستان مهمان‌هایی برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.

الهی راد، عاملین زکات، مودیان برتر، مبلغین زکات، اعضای شورای زکات در استان و شهرستان ها، ائمه محترم جمعه و فرمانداران از جمله اعضای شرکت کننده در همایش زکات عنوان کرد.

دبیر شورای زکات خراسان‌شمالی بیان داشت: آقای ترقی، عضو هیئت امنای کمیته امداد، آقای آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد، حاج آقای مهری مدیر کل امور اجرایی زکات از جمله مهمان کشوری این همایش خواهد بود.

وی پایان بخش مراسم همایش زکات را تکریم و تقدیر از مودیان برتر زکات عنوان کرد و گفت: در قالب این همایش از مودیان برتر در زمینه زکات تقدیر به عمل آمده تا مشوقی برای سایر مودیان بوده و به ترویج فرهنگ پرداخت زکات در استان کمک شده باشد.

الهی راد با بیان اینکه در حاشیه این همایش نمایشگاهی نیزاز تلاش های شورای زکات در استان برگزار خواهد شد، از اعضای شورای زکات درخواست کرد که در این همایش حضور فعال داشته باشند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: همایش زکات در روز پنج شنبه ۲۱ مهرماه در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول