اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رسانه‌های هرمزگان پشتیبان جمهوری اسلامی و قانون اساسی هستند

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان با محکوم کردن اغتشاشات و ناامنی های ایجاد شده توسط دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گفت: اصحاب رسانه همواره در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی حرکت می کنند و اطلاع رسانی شفاف و انتشار نقد منصفانه مردمی باید در دستور کار مطبوعات قرار گیرد.

رسانه‌های هرمزگان پشتیبان جمهوری اسلامی و قانون اساسی  هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکسیر امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در اغتشاشات اخیر، هزینه‌های زیاد مالی بار آورده و برای تحقق  اهداف و برنامه های شیطانی خود از هر روشی استفاده کردند  اما تیر آنها به سنگ خورد.

وی گفت: خبرنگاران هرمزگانی عاشق ولایت و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در راه ایجاد آسایش و  امنیت جامعه  با استفاده از سلاح قلم در کنارمردم هستند.

اکسیر با تقدیر از سعه صدر و اقتدار و کارنامه درخشان  نیروهای نظامی و انتظامی هرمزگان در برخورد با حوادث اخیر، عنوان کرد: رسانه ها با انعکاس مشکلات مردم و انتشار به موقع اخبار، در برابر جوسازی‌های دشمنان انقلاب اسلامی بایستند.

علی اکسیر با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله سواد رسانه‌ای، گفت: دیپلماسی رسانه‌ای باید مورد توجه بیشتر دولت مردان قرار گیرد تا با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های محلی و ملی اخبار بصورت شفاف و به موقع در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان ضمن محکوم کردن هر گونه اغتشاش و ناامنی در جامعه، همواره پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را در راس امور و رسالت اصلی خود قرار داده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول