اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرمانده انتظامی اصفهان: رشد شاخص‌های امنیتی در استان اصفهان قابل توجه است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هماهنگی و همراهی مردم، مسؤولان، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی با این فرماندهی کنترل جرایم را رقم زده از رشد قابل توجه شاخص‌های امنیتی در استان اصفهان خبر داد.

فرمانده انتظامی اصفهان: رشد شاخص‌های امنیتی در استان اصفهان قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) و تبریک پیشاپیش هفته وحدت اظهار داشت: هفته فراجا را محضر فرمانده معظم کل قوا، فرمانده کل انتظامی کشور و تمامی کارکنان و خانواده‌های صبور آنان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه لباس پلیس، لباس سربازی برای ولایت و گفتمان پلیس نیز گفتمان خدمت، غیرت و حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی است، افزود: دکترین امام عزیز ما از همان آغاز نهضت دفاع از حق و عدالت در عرصه‌های مختلف بوده است، امروز با تکیه بر این دکترین شاهد رشد و شکوفایی نیروهای مسلح در سایه سار ولایت هستیم.

 

میرحیدری راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» گفت: امروز مردم مهم‌ترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در استان اصفهان با اتحاد، انسجام و وحدتی که بین مسؤولان و نیروهای انقلابی وجود دارد و با هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی که با فرماندهی انتظامی دارند شرایط خوبی از نظر کنترل جرایم رقم زده شده و در تمام شاخص‌های امنیتی نیز شاهد رشد قابل توجه هستیم.

 

وی با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان فراجا خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که نیروهای فراجا با شجاعت، صلابت و شهامت هرچه تمام آماده هستند تا آخرین قطره خون خود از اسلام و ارزش‌های الهی و امنیت مردم دفاع کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول