اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| الزام رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها/ محیط سالم حق تمام دانشگاهیان است

برخی کاربران سامانه فارس من خواستار الزام رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه ها شدند.

فارس‌من| الزام  رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها/ محیط سالم حق تمام دانشگاهیان است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار الزام  رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه ها شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«با توجه به حضوری شدن دانشگاه‌ها و شروع کلاس‌ها، دانشجویانی را می‌بینیم که در دانشگاه با انواع مدها در کلاس حاضر می‌شوند البته که تعداد زیادی از این دانشجویان متوجه نیستند که با بدحجابی خود چه اختلال و ضربه‌ای را به فرهنگ و پیشرفت جامعه وارد می‌سازند و حتی خودشان در معرض بدترین آسیب‌ها قرار می‌گیرند. امام رضا علیه السلام می‌فرمایند: اگر مردم سودمندی سخنان ما را می‌دانستند حتماً به گفتار ما عمل می‌کردند. اما مسئولانی باید باشند که فلسفه حجاب را برای جامعه شرح بدهند تا مردم از مزایای آن مطلع شوند و رعایت کنند. از مسئولان محترم تقاضا داریم به این مهم رسیدگی کنند.»

* محیط سالم حق تمام دانشگاهیان است

 سلیمه جرجندی سردبیر این پویش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: واقعا نیاز است بررسی شود و من خودم ترم ۳ رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور بم هستم، اوضاع دانشگاه‌ها خوب نیست و دانشجویان با شال و شلوارهای کوتاه و نامناسب به دانشگاه می‌آیند. مسوولان باید به این مباحث توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: موضوع حجاب و سلامت محیط دانشگاهی در واقع حق همه دانشجوها و اساتید است و باید از آن استفاده کنند و با آرامش در این فضا نفس بکشند، باید تمرکز فقط بر روی شکوفایی استعداد و مباحث علمی باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول