اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۷ شهرستان خراسان‌شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

در آخرین به‌روزرسانی از رنگبندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد، بجنورد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های خراسان‌شمالی در وضعیت زرد قرار دارند.

۷ شهرستان خراسان‌شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بر اساس جدیدترین به روزرسانی‌های وضعیت کرونایی که از سوی وزارت بهداشت منتشر می‌شود، شهرستان بجنورد در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان خراسان‌شمالی شامل اسفراین، جاجرم و شیروان، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و فاروج در وضعیت زرد قرار گرفتند.

طی هفته گذشته شاهد کاهش نسبی افزایش بیماران کرونایی بستری در استان بوده‌ایم به طوری که مجموع بیماران بستری کووید ۱۹ در استان طبق آخرین آمار به ۷۸ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲ بستری جدید در استان ثبت شده و خوشبختانه در این مدت فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

فروکش کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تاکید است.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می‌شود، مناطقی که بین چهار تا ۶ نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید ۱۹ بستری به صورت روزانه داشته باشند با وضعیت زرد تعریف می‌شوند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول