اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد، گفت: دشمن به دنبال تضعیف و تزلزل ریشه‌های اعتقادی جوانان است و در این راستا شاهد تبلیغات شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب هستیم.

دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد

مریم براهویی جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به نقش معلمان در مقابله با اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: معلمان و استادان نقش ارشادی و هدایت گرانه دارند و تأثیرگذاری معلم و استاد از باب این است که همواره به عنوان الگوی عملی مورد پذیرش دانش‌آموزان و دانشجویان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه چهل و اندی سال از انقلاب می‌گذرد و دشمن سعی کرده است همواره با تحریم‌ها، تهدیدها و شرایط سخت، مردم را تحت فشار قرار دهد، افزود: امروز دشمن بیشتر فرهنگ جامعه را مورد تهدید قرار داده است و این در حالیست که معلمان و اساتید داعیه داران فرهنگ و انتقال فرهنگ هستند.

براهویی جهانشاهی با اشاره به فضای شبهه‌ناک و غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد آرامش و امید را از نسل جوان ما بگیرد و در تیررس نگاه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: باید با تحلیل درست، فرصتی را ایجاد کنیم که بچه‌ها بتوانند اظهارنظر کرده و قدرت نقادی داشته باشند همچنین یاد بگیرند که در کنار بیان مطالبات، وظایف و تکالیفی دارند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه چرخ‌های فعال یک جامعه به سمت پیشرفت از طریق همین نسل جوان اتفاق می‎افتد، اظهار کرد: دشمن به دنبال تضعیف و تزلزل ریشه‌های اعتقادی جوانان است و در این راستا شاهد تبلیغات شیطان پرستی و عرفان‌های کاذب هستیم.

وی با بیان اینکه رسالت معلمان و اساتید هر روز سنگین‌تر می‌شود، افزود: دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت مردم است چرا که با تفرقه انگیزی می‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول