اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نباید فریب اعمال دروغین دشمن را خورد/ بصیرت مردم دشمن را خلع سلاح کرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نباید ساده‌لوح بود و اعمال و حرف‌های دروغ دشمن را باور کرد، گفت: دشمن با نقشه‌های از پیش تعیین شده سعی دارد با دامن زدن به برخی مسائل در جامعه مشکل ایجاد کند.

نباید فریب اعمال دروغین دشمن را خورد/ بصیرت مردم دشمن را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مناسب‌های پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: ربیع‌الاول ماه مهمی در تاریخ اسلام است که در آن وقایع مهمی از جمله تولد پیامبر اسلام روی داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان دشمنی و ایجاد کینه را کار معمول دشمن دانست و افزود: دشمن برای اختلاف به مسائل مختلفی دامن می‌زند از این رو است که معمار کبیر انقلاب (ره) پس از انقلاب همواره مورد هجمه‌های زیاد دشمن و اختلاف‌افکنی‌ها بود، اما با بصیرت در جامعه آرامش ایجاد می‌کرد و دشمن خلع سلاح می‌شد.

وی به فریب‌کاری دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن همواره می‌خواهد اختلاف و مشکل ایجاد کند از این رو در پی فوت دختر خانمی که همه ما از آن اتفاق غمگین شدیم و ابراز همدردی نیز کردیم، ولی‌ عده‌ای این‌ حادثه را دست‌آویز قرار دادند و در برخی استان‌ها آشوب برپا کردند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نباید ساده‌لوح بود و اعمال و حرف‌های دروغ دشمن را باور کرد، ادامه داد: دشمن با نقشه‌های از پیش تعیین شده سعی دارد با دامن زدن به برخی مسائل در جامعه مشکل ایجاد کند.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: شعارهای این اغتشاشات نشان می‌دهد که دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته فراجا و ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: باید صمیمانه از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کرد که نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است برقرار است.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول