اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند گفت: در فضای پیش آمده از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و سعی کنیم‌ فریب خوردگان را توجیه کنیم و آنها را به انقلاب برگردانیم.

مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا مهمترین مسئله و پایه اصلی زندگی است و موضوع ازدواج، تربیت فرزند و مسائل خانواده مورد توجه قرآن کریم بوده و مسئله زوجیت نیاز عالم موجود و تشکیل خانواده نیاز فطری و ذاتی بشر است. 

وی گفت: نماز جمعه قرارگاه یاران امامت و ولایت است و در مسیر درست نباید از هیچ فتنه‌ای ترسید و هراس داشت. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به مراسم دانشگاه افسری افزود: حضور مقام معظم رهبری در این مراسم و سخنرانی مقتدرانه ایشان نشان دهنده قدرت الهی است و چشم دشمن از این حرکت کور شد. 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با اقتدار کشور مشکل دارد و ایران در حال پیشرفت و قوی موجب عصبانیت دشمن شده و پیشروی‌های ایران در عرصه‌های مختلف مانند فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، قدرت نظامی، سوادآموزی، پژوهش‌ها، اختراعات، تولید علم و پزشکی در دنیا بخشی از موفقیت‌های کشور است. 

حجت الاسلام جوکار گفت: رسیدگی به مسائل زیرساختی و یکپارچگی دولت و حاکمیت موجب برافروخته شدن خشم دشمن شده و آمریکا توسط نیروهای ایران، خوار و ذلیل شده و کشورهای دنیا نیز جرات پیدا کرده‌اند که علیه آمریکا قیام کنند. 

وی ادامه داد: در تیرماه اغتشاشات معیشتی به موفقیت نرسید و مسائل حجاب و دانش‌آموزان را مطرح کردند و دنبال بهم ریختن امنیت و تجزیه ایران هستند اما با بصیرت ملت و تدابیر مسوولین، دشمن این آرزو را به گور خواهد برد‌.

امام جمعه شهرقدس تاکید کرد: مسوولین برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند و گفتمان‌های دینی و فرهنگی راه‌اندازی شود و در فضای پیش آمده از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و سعی کنیم‌ فریب خوردگان را توجیه کنیم و آنها را به انقلاب برگردانیم.  

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت زیربنایی‌ترین نیاز جامعه است و پلیس برای حفظ جان و مال و ناموس مردم شبانه‌روز فعالیت می کند و پلیس خادم مردم است و مردم حامی و کمک کار پلیس هستند و با ارائه گزارش‌‌ با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند و مهمترین عزت نیروی انتظامی این است که تحت امر ولایت فقیه کار می کند و پلیس نیز با هم افزایی شورای تامین تدابیر لازم را به خوبی انجام می‌دهد.  

حجت الاسلام جوکار با اشاره به شدت خسارت و آسیب وارده بر اثر زلزله در خوی بیان کرد: مردم شهرستان قدس و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه آماده کمک کردن به مردم زلزله‌زده در شهرستان خوی را دارند.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول