اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی در سمنان، وظیفه دامپزشکان را در این مسیر بسیار مهم توصیف کرد.

تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت روز ملی دامپزشکی اظهار کرد: تاریخ دامپزشکی نوین گویای زحمات و تلاش‌های دامپزشکان کشورمان است که دوشادوش سایر گروه‌های بهداشتی در مقابله با انواع بیماری‌های نوپدید و بازپدید در چند دهه اخیر موفقیت‌های مکرری را رقم زدند.

وی بیان کرد: نقش دامپزشکان و اهمیت کار آنها بر کسی پوشیده نیست؛ افرادی که در عرصه‌های بهداشت گوشت و مواد پروتئینی، کنترل و پیشگیری بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، بهداشت و کنترل سلامت غذایی خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: تلاش همه فعالان عزیز در عرصه تولیدات سالم دام و طیور و آبزیان، برای حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور در معنای عام آن با وظیفه مهم دیگر دامپزشکی یعنی تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی عجین شده است تا با بهره‌مندی از شبکه نظارتی و آزمایشگاهی به کلیه هم‌وطنانمان نوید حفظ سلامت فرآورده‌های خام دامی از مزرعه داد تا سفره را دهد.

قاسمی بیان کرد:‌ روز ملی دامپزشکی فرصتی برای قدردانی از افرادی است که متعهدانه و مجدانه برای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با فداکاری و ایثار تلاش می‌کنند و این روز را بزرگ خدمت مدیرکل دامپزشکی استان سمنان و کلیه همکاران و زحمتکشان اداره کل و شاغلان بخش غیردولتی و مرتبطان این حرفه تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول