اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پزشک تراکتور: کاوه رضایی از هفته نهم می‌تواند تیم را همراهی کند

پزشک تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور در بازی با مس رفسنجان روی کاوه رضایی ریسک نمی‌کند و این بازیکن می‌تواند از هفته نهم تیم را همراهی کند.

پزشک تراکتور: کاوه رضایی از هفته نهم می‌تواند تیم را همراهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهریار خان‌احمدی در رابطه با مصدومیت کاوه رضایی اظهار داشت: کاوه رضایی در تمرینات بر اثر ضربه و پیچ خوردگی مچ پا، دچار آسیب شده که پس از «ام آر آی» مشخص شد ایشان با کشیدگی «لیگامان‌های» دو طرف مچ پا و «بون برویس» مواجه است.

وی افزود: اقدامات درمانی و فیزیوتراپی روزانه در دو نوبت از همان روز اول در دستور کار قرار گرفت و خدا را شکر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند بهبود این بازیکن حاصل شده است.

خان‌احمدی با بیان اینکه کاوه رضایی هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، توضیح داد: این بازیکن با جدیت روند درمان را طی می‌کند، ولی حضورش در بازی پرفشار می‌تواند منجر به تشدید مصدومیت و یا مصدومیت جدید شود؛ از این‌رو این بازیکن همچنان با کادر پزشکی کار می‌کند و طبق برنامه‌ریزی از بازی هفته نهم در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول