اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی‌اثر شد

جامعه اسلامی کارمندان اعلام کرد: بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی بی اثر و عقیم شد.

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی‌اثر شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی کارمندان در پی حوادث اخیر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر اعلام کرد:‌ بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه‌گران بی اثر و عقیم گردید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی در یک سال اخیر به رغم تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به پیروزی‌های عدیده‌ای نائل آمدند، راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه اربعین حسینی و دستاوردهای مهم در تولید علم و فناوری، همچنین موفقیت‌های حاصله در سیاست خارجی، عضویت کامل در پیمان شانگهای، توسعه روابط اقتصادی، فنی و سیاسی با اعضای این پیمان و سخنرانی مهم و حضور موفق رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل، خشم دشمنان‌ شیطان صفت را برانگیخت. 

از این‌ رو دشمنان اسلام و ملت ایران به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و عوامل داخلی آنان از درگذشت غم‌انگیز یک جوان ایرانی سوء‌استفاده کرده و با خرابکاری‌ها و آتش زدن مساجد و اموال بیت‌المال و مردم و با بهره‌برداری از ابزارهای رسانه‌ای به تحریک مردم و جوانان پرداختند.

بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه‌‌گران بی‌اثر و عقیم گردید.

ضمنا از دولت محترم و مردمی سیزدهم تقاضا می‌شود با رفع مشکلات اقتصادی موجود، بیش از پیش زمینه دلگرمی مردم عزیز را فراهم نمایند.

جامعه اسلامی کارمندان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر به ویژه مدافعان امنیت و حمایت از نیروهای انتظامی و نظامی، فتنه دشمنان اسلام و ایران را شدیداً محکوم کرده و اطمینان دارد این توطئه‌ها نافرجام و شکست خورده است.

جامعه اسلامی کارمندان 

مهرماه ۱۴۰۱

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول