اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بیانیه خانه مطبوعات قم به دنبال شهادت مهدی زاهدلویی

خانه مطبوعات استان قم با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلوئی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم‌ کرد.

بیانیه خانه مطبوعات قم به دنبال شهادت مهدی زاهدلویی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه خانه مطبوعات استان قم به دنبال شهادت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی به شرح زیر است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (۱۶۹ آل عمران)

خبر شهادت شهید والا مقام، شهید مهدی زاهد لوئی، جوان مومن و انقلابی شهرمان به دست اغتشاشگران، جامعه خبری و رسانه ای استان قم را متاثر نمود. بی شک سلاحی که سینه شهید زاهدلوئی را نشانه رفت، در دست کسانی بود که آتش خشمشان توسط منافقین و عوامل بیگانه شعله ور شده و هدفشان ضربه زدن به ریشه های اصیل این‌ نظام اسلامی است.

شهید زاهدلویی بسیجی جوانی بود که ثابت کرد میدان خدمت فرهنگی و امنیتی برای بسیجیان تفاوتی ندارد و هر زمان که مردم نیازی به حضورشان داشته باشند، جان برکف و ایثارگرانه در میدان عمل حضور دارند.

خانه مطبوعات استان قم به نمایندگی از اهالی رسانه استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلوئی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم‌ می نماید.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول