اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با «ایران قوی» مشکل دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین موضوع فتنه اخیر و دلیل تلاش‌های دشمن برای به آشوب کشاندن کشورمان سبب آرامش در جامعه شد و ماهیت این جریانات به خوبی برای مردم روشن گردید.

سخنان رهبری موجب آرامش جامعه شد/ استکبار با «ایران قوی» مشکل دارد

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان در دانشگاه پلیس به شکل حکیمانه‌ای به علل و عوامل پشت پرده وقوع اتفاقات اخیر در کشورمان و تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب و بحران در ایران اسلامی اشاره فرمودند و این روشنگری عالمانه سبب آرامش در جامعه و جمع شدن بساط اغتشاشگران در کشورمان شد.

وی افزود: راه اعتراض از اغتشاش در کشورمان جدا است اما برخی با یک طراحی خبیثانه سعی داشتند تا نگرانی و ناراحتی که در جامعه بوجود آمد را به سمت آشوب و تنش و ناامنی در کشور سوق دهند و این دقیقا یک طراحی از پیش تعیین شده از سوی دشمنان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که آمریکایی‌ها با قوی شدن ایران و به طور کلی با قوی شدن هر ملتی در دنیا مشکل دارند، تصریح کرد: اگر قضیه این دختر جوان هم در کار نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند.

جهانگیری تأکید کرد: در دنیا، اغتشاش‌های زیادی به‌وجود می‌آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یک‌بار اغتشاش مفصلی به‌وجود می‌آید اما سراغ نداریم که کشورهای خارجی و بخصوص آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی با تمرکز همه جانبه بر اتفاقات و رخدادهای این کشورها، بر طبل آشوب و اغتشاش و هدایت افکار عمومی در این جوامع بکوبند و معترضان را به سمت و سوی آشوب و اغتشاش سوق دهند.

وی گفت: جامعه فرهنگی با خردمندی و هوشیاری به مسائل پیرامونی خود بنگرد چرا که نقش مرجعی در جامعه دارد و نگاه بسیاری از جوانان و نوجوانان جامعه به آنها است و باید مراقب اظهارنظرها در بزنگاههای خاص بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول