اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نماینده ولی فقیه در ورامین: قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم

نماینده ولی فقیه در ورامین گفت: ما قدردان زحمات پلیس علی الخصوص نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و شهرستان ورامین هستیم.

نماینده ولی فقیه در ورامین: قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از وزامین، در اولین روز هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران با آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده مقام معظم رهبری و امام‌ جمعه ورامین با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند پلیس در حفاظت از امنیت مردم گفت: ما قدردان زحمات پلیس علی الخصوص نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و شهرستان ورامین هستیم. 

وی در ادامه علو درجات برای شهدای نیروی انتظامی را از خداوند متعال خواستار شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این نیرو خصوصا در مقابله با فتنه اخیر و دفاع از حقوق مردم ارائه کرد.

وی گفت: پلیس همیشه در کنار مردم است، برای دفاع از امنیت مردم در هر لحظه از شبانه روز جانفشانی کرده تا امنیت و آسایش مردم که خط قرمز پلیس می‌باشد به خطر نیافتد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در فتنه اخیر در کشور پلیس جان خود را در راه آسایش مردم فدا کرد و خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم این فتنه برملا شده و به زودی این فتنه ننگین نیز توسط مردم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

سردار عزیزی از مردم شهرستان های شرق استان تهران خاصه مردم شهید پرور ورامین به خاطر حضور به موقع در صحنه و حمایت از پلیس تشکر کرد.

در این دیدار جانشین فرماندهی، رئیس عقیدتی و سیاسی، رئیس حفاظت، فرماندهی و رئیس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول