اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نظام سرمایه داری زن را به بردگی می کشاند

استادیار دانشگاه شهید بهشتی گفت: جوامع مارکسیستی و سرمایه داری به فحشا یک نگاه مشترک دارند و زن را تسلیم خود و آن ها را به بردگی می کشانند.

نظام سرمایه داری زن را به بردگی می کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش پاره های گل( تبیین جایگاه واقعی زن در عصر حاضر) با حضور حجت الاسلام صالح رییس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان و جمیله علم الهدی استادیار دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز چهارشنبه سیزدهم مهر ماه در سالن شهید قاسم سلیمانی آستان قدس رضوی برگزار شد.

جمیله علم الهدی در این نشست اظهار کرد: حوادثی که در خیابان های تهران شاهد هستیم توسط جامعه سرمایه داری برنامه ریزی شده تا زنان را تسلیم خود کند.

علم الهدی با خاطرنشان کردن اینکه جوامع متاثر از سرمایه داری که بر منفعت حرکت می کنند، جامعه را به سمت روان پریشی سوق می دهند، افزود: آن ها نماد مد و فشن و بردگی زنان هستند.

این استاد دانشگاه گفت: در فسلفه هر مدلولی دلیلی دارد، اغتشاشگران صحبت از زن به میان می آورند در حالیکه خشونت معنا می کنند و‌ به اسم آزادی دست به سرکوب می کنند. .

وی افزود: صحبت از حیات و زندگی می کنند در صورتی که تلقی مرگ دارند و به دیگران نگاه آواتاری دارند.

این استاد دانشگاه ابراز کرد: شعار زن زندگی آزادی می دهند اما تصورشان سرکوب است و این نشات گرفته از نظام سرمایه داری و بازار مصرف سکسی که است قدرتمندترین بازار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه شیطان انسان ها را به فقر و فحشا دعوت می کند، افزود: جوامع مارکسیستی و سرمایه داری به فحشا یک نگاه مشترک دارند و زن را به بردگی می کشانند و زمانی که زن ها تسلیم شدند آن ها را زنده به گور می کنند‌.

علم الهدی گفت: چهره ای که نظام سرمایه داری از زن نشان می دهد همراه با عطوفت و مهربانی و جلوه اقتدار و استقلال نیست.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره و اظهار کرد: این حرکات الگوی زن ایرانی نیست؛ بلکه نشانه هیجان و وسوسه شدید است‌.

استادیار دانشگاه شهید بهشتی ابراز کرد: متاسفانه رسانه های بیگانه عقل زنان و مردان را مورد هجوم قرار داده و مفهوم زیبایی را تغییر دادند و پاکی را ضد ارزش و نجاست را ارزش نشان می دهد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول