اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دادستان یزد: مردم و مسئولان باید از مدافعان امنیت حمایت کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این‌که تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی ، ضربه به موجودیت کشور است گفت: امنیت امروز کشور مرهون دلاوری ها و جانفشانی های نیروهای نظامی و انتظامی است.

دادستان یزد: مردم و مسئولان باید از مدافعان امنیت حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان میبد با تبریک هفته نیروی انتظامی، قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی را رسالتی همگانی دانست و اظهار کرد: مسئولان و به ویژه نخبگان جامعه باید در جهت تقویت نیروهای نظامی و انتظامی کشور تلاش کنند.

وی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین اولویت دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی ذکر کرد و افزود: آسیب های پنهان از مهمترین چالش‌های پیشروی جامعه است که باید متولیان و مجموعه های فرهنگی برای آن برنامه داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تضعیف بنیان خانواده و آسیب‌های فضای مجازی از مهمترین ریشه های برخی آسیب‌های اجتماعی است.

حدادزاده تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای مجموعه مردمی به ویژه هیئات و مساجد در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ویژه اصلاح مجرمان بهره برد.

دادستان جدید میبد با حکم رئیس قوه قضائیه منصوب شد

با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، چمران بهارلوئی به عنوان دادستان جدید شهرستان میبد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: «امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.»
پیش از بهارلوئی، باقرپور، عهده‌دار دادستانی شهرستان میبد بود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول