اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سلبریتی‌ها از کاخ‌های مجلل و مرفه خود افراد غافل را تحریک به اغتشاش می‌کنند

استاد دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: هنرمندانی که از صدا و سیمای این نظام ارتزاق کرده‌اند و شهرت و نام و نان آسانسوری پیداکرده‌اند و یک ریال مالیاتِ واقعی در کشور پرداخت نکرده‌اند، از خانه‌های مجلل و مرفه خود افراد غافل را تحریک به اغتشاش می‌کنند.

سلبریتی‌ها از کاخ‌های مجلل و مرفه خود افراد غافل را تحریک به اغتشاش می‌کنند

سید وحید میرنظامی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک تصریح کرد: اگر شناخت دقیق از شرایط داخلی  کشور همچنین بین الملل و منطقه وجود داشته باشد شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود ضمن اینکه هر ایرانی با هر مسلک و جغرافیایی باید این موضوع را درک کند یگانه گوهر تابناک مورد نیاز امروز ایران اتحاد و همبستگی ملی است.

عضو شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: با وجود مشکلات در بخش‌هایی از  حکمرانی کشور باید مراقب سواستفاده  دشمن بود چرا که دشمنان ایران بدنبال ایرانِ تجزیه شده هستند و قصد دارند اتفاقاتی که در کشور عثمانی در جنگ جهانی اول رخ داد  را به خیال خام خود بر سر ایران پیاده کنند و به نوعی ایران را« ایرانستان » کنند.

میرنظامی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بنا دارند به ایران نیز مانند  کشورهای بی اراده و مستعمرات خود در برخی کشورهای عربی تسلط داشته باشند، ضرورت آگاهی بخشی و  توضیح برای نسل جوان را یادآور شد و افزود: باید به جوانان توضیح داد که  جایگزینی برای جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: رشد علمی نسل جوان ما خوب بوده ولی متأسفانه رشد و بلوغ  سیاسی و همینطور بلوغ فرهنگی در برخی از آنها متناسب با پیشرفت‌های علمی نبوده است.

استاد دانشگاه‌های استان مرکزی با اظهار تأسف از وقایع صورت گرفته در دانشگاه صنعتی شریف گفت: این اتفاقات و بدنبال آن ایجاد ناامنی و آشوب و استفاده از کلمات رکیک در شأن نخبه  آموزش عالی کشور نیست که البته اعتقاد دارم اینها دانشجو نبوده و از بیرون هدایت شده‌اند.

میرنظامی اظهار داشت: انتقاد در قانون اساسی  پیش بینی شده ولی در بیان این انتقادات نباید از یکسری خطوط قرمز عبور کرد و ایجاد ناهنجاری نموده و با توجیه نقد به برخی از امورات حاکمیتی امنیت و آسایش عمومی و حتی شرایط اقتصادی مردم را به مخاطره انداخت.

وی با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی براینکه «ایران حرم است اگر این حرم ماند بقیه حرم‌ها هم خواهد ماند واگر نه هیچ حرمی نخواهد ماند و باید از این حرم حفاظت کنیم»، افزود: منکر کاستی‌های که در کشور وجود دارد نیستیم ولی این اتفاقات  در حالی صورت گرفته که افراد خوش نشین  ساکن کانادا و آمریکا و اروپا و صهیونیستها لیدرِ اغتشاشات اخیر شده‌اند و داعیه دلسوز مردم ایران را دارند.

وی با ابراز تاسف از فوت خانم امینی، ادامه داد: فردی همچون مریم رجوی و فرقه سفاکش که دستش  آغشته به خون هزاران نفراز جوانان این مملکت  است، دلسوز  جوانان، دختران و بانوان این سرزمین شده‌اند باید ببینند که چه شیادانی به میدان آمده‌اند. 

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک باانتقاد از برخی عملکردها اظهار داشت: هنرمندانی که از صدا و سیمای این نظام ارتزاق کرده‌اند و شهرت و نام و نان آسانسوری پیداکرده‌اند و یک ریال مالیاتِ واقعی در کشور پرداخت نکرده‌اند، نسبت به تحریک مردم به خصوص جوانان و نوجوانان پرداختند و از خانه‌های مجلل و مرفه خود افراد غافل را تحریک به اغتشاش می‌کنند.

میرنظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قطعا اقتدار ایران فراتر از آن است که با این حوادث دچار مشکل شود، اما به قول خواجه شیراز« گویند سنگ لعل شود در مقام صبر، آری شود لیک به خون جگر شود» ، گذر از این حوادث  نیازمند صبر  است و می‌طلبد برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن ملت و دولت با یکدیگر همدل و همراه باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با تأکید بر ضرورت وجود امنیت در کشور، تصریح کرد: امنیت زیر بنای تمام بخش‌ها از جمله سلامت، اقتصاد و فرهنگ و... است.

میرنظامی خاطرنشان کرد: افرادی که برای ایجاد آشوب و ناامنی و اغتشاش در کف خیابان آمده‌‌اند موجب جسورتر شدن دشمن و روانه کردن یکسری تحریم‌ها و فشارهای جدید اقتصادی  برای مردم است، جمهوری اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران با لطف و عنایت الهی و درایت وتدبیر از این حوادث نیز عبور خواهند کرد و استحکام افزونتری پیدا خواهند نمود

استاد دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: بخشی از حوادث اخیر بدلیل عدم شناخت و معرفت سیاسیِ در جامعه و خاصه در برخی گروه‌های سنی و حتی بین برخی مسئولین بوجود آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول