اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اربابان آمریکایی تروریست‌ها پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهند دید

روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حرکت‌های تروریستی و ناامن جلوه دادن، نشان دهنده توان وقدرت نیست بلکه نشان ذلت و پستی و فرومایگی است که مردم انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی متحد را به جان همدیگر بندازند.

اربابان آمریکایی تروریست‌ها پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهند دید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای از مردم استان سیستان و بلوچستان در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان قدردانی کرد.

در قسمتی از متن این بیانیه خطاب به مردم شریف، شهید پرور و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان، آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می دهد هرگاه دشمن با ارتکاب جنایات تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، به روشی معکوس این واقعیت را دریافته است که وحدت و انسجام داخلی و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویاهای باطل آنان شده است.
 
به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و آمال و آرزوهای دولت های مرتجع منطقه و تولید کنندگان تروریسم تکفیری و سلفی، ملت ایران به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه و برخورداری از نیروهای انقلابی، مومن و ورزیده امنیتی اطلاعاتی و نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود.
 
اشرار و تروریست های کور دل منطقه، گمان نکنند که می توانند با این اقدامات کور و وحشیانه خللی در امنیت کشور و اراده مردم استوار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان ایجاد کنند و بدانند همانگونه پیر جماران فرمودند، «بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود».
 
این حرکت های تروریستی و ناامن جلوه دادن، نشان دهنده توان وقدرت نیست بلکه نشان ذلت و پستی و فرومایگی است که مردم انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی متحد را به جان همدیگر بندازند.
 
تروریست های مزدور، آموزش دید، تسلیح شده و تامین شده توسط رژیم های سفاک غربی، عبری و عربی با بهم ریختن نظم عمومی و به آتش کشیدن اماکن خدماتی، هنری به خرج نداده و حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی آنها برای چنین اقداماتی مسئول بوده و پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهید دید.
 
در پایان از همت و همکاری مردم همیشه در صحنه استان، علما، معتمدین و سران طوایف شیعه و سنی که جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش تلاش نموده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.
 
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله (العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی) ادامه دهنده راه شهدا محافظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.

پایان پیام/3139/ی
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول