اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

موج سواری دشمن برای نابودی امنیت، آسایش و تمامیت ارضی ایران/ دیدن ایران چند ‌‌تکه، آرزویی محال برای دشمنان بهانه‌جو

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر، عنوان داشت: دشمنان با بهانه‌جویی به دنبال توطئه و پیاده کردن اهداف شوم خود برای نابودی امنیت، آسایش و تمامیت ارضی ایران اسلامی هستند اما بدانند که دیدن ایرانی چندتکه آرزویی محال است.

موج سواری دشمن برای نابودی امنیت، آسایش و تمامیت ارضی ایران/ دیدن ایران چند ‌‌تکه، آرزویی محال برای دشمنان بهانه‌جو

مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اقلید، با بیان اینکه دشمن با بهانه‌جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود است، عنوان داشت: برای مردم روشن است؛ دشمنان قسم خورده‌ی ایران، وقتی در جبهه نظامی و تحریم های اقتصادی به بن بست می رسند، با سوء‌ استفاده از هر اتفاقی و برنامه‌ریزی برای نیروهای وابسته و خودفروخته خود در داخل کشور و فضاسازی های رسانه ای و روانی، به‌ دنبال پیاده سازی کلیشه های رنگین خود و ضربه زدن به کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه  در حوادث اخیر دشمن خیلی زود به سراغ هدف و برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ی خود رفت، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با موج سواری بر احساسات مردم، آسایش و تمامیت ارضی ایران اسلامی را از بین ببرند.
صالحی عنوان داشت: تحرکات گروهک‌های تروریستی مخالف جمهوری اسلامی و رسانه‌های معاند، مؤید این حرف است که در برنامه‌ی آنان مردم و ایران سربلند هیچ جایگاهی ندارد و تنها وادادگی است که آن‌ها را وادار به انجام چنین کارهایی کرده است. 

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به وقوع حوادث اینچنینی، وظیفه ما در تبیین و امیدافزایی در جامعه سنگین‌تر از قبل می شود تا آینده روشن پیش روی ایران اسلامی را به درستی برای جوان امروز قابل لمس و دستیافتنی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این موضوع که حوادث اینچنینی نتیجه ای جز ضربه به اقتصاد و کسب و کار مردم ندارد، بیان داشت: امیدواریم که با اتخاذ تصمیم ها و ارائه‌ی برنامه‌های مناسب از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود. 

صالحی گفت: به عنوان نماینده ملت از دولت محترم می خواهم همانگونه که تاکنون نشان داده است بدور از هیجانات اجرایی، به سرعت و دقت خود بیفزاید و با توجه به نظرات نخبگان علمی و صاحبنظران با تجربه از طیف های مختلف سیاسی، قدرتمندانه کشور را از این پیچ مهم تاریخی عبور دهند تا قطار پیشرفت و توسعه کشور به شتاب درخور شان مردم مقاوم و فهیم ایران اسلامی برسد. 

نماینده‌ی مردم اقلید و سرحد چهاردانگه اظهار داشت: عده ای که با پشتوانه‌ی مردم و حمایت جمهوری اسلامی به شهرت رسیده‌اند، نمک خورده و نمکدان شکسته‌اند.

وی بیان کرد: این افراد که هیچ گاه مشکلات واقعی مردم و کشور را درک نکرده اند و بیش از مرد نگران گرین کارت های نخبگانی خود هستند، با پشت‌ پا زدن به همه چیز در کشورهای بیگانه نشسته‌اند و اسباب زحمت برای مردم شده‌اند، از این رو باید درایت و بصیرت کافی داشت.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول