اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برگزاری 2000 برنامه شهری با مشارکت شهروندان پایتخت

شهردار منطقه 9 تهران از برگزاری 2000 برنامه شهری با مشارکت شهروندان پایتخت خبر داد.

برگزاری 2000 برنامه شهری با مشارکت شهروندان پایتخت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران گفت: 2000 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری با هدف ارتقاء نشاط اجتماعی و تامین سلامت روحی شهروندان به اجرا درآمد.

وی افزود: در بازه زمانی شش ماهه اول سال 1401، 119 مسابقه ورزشی و 25 جشنواره فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شهروندان در غرب پایتخت برگزار شد.

مرتضوی عنوان کرد: مدیریت شهری منطقه9 در راستای مسئولیت اجتماعی علاوه بر ساماندهی 431نفر از افراد بی خانمان و بی سرپناه، اقدام به توزیع 6600 سبدکالا و بسته های حمایتی معیشتی در میان اقشار محروم و نیازمندان محلات غرب تهران کرده است.

شهردار منطقه 9 تهران در ادامه تصریح کرد: برنامه های مناسبتی دیگر با محوریت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، در ایام مختلف اعم از مناسبت های ملی، مذهبی، آئینی و نمادین بالغ بر 2000مورد برنامه با مشارکت گسترده شهروندان برگزار شده است.

مرتضوی تاکید کرد: تامین سلامت شهروندان از دیگر دغدغه های مدیریت شهری است که در این راستا 30 مورد دوشنبه های سلامتی و چهارشنبه های ویژه توان یابان در منطقه9 برگزار شده، افزون بر اینکه با همکاری جامعه پزشکی و در طرح سه شنبه های سلامت محور نیز 120مورد برنامه در مساجد مختلف منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: رویکرد اجتماعی مدیریت ارشد شهری، آموزش و نهادینه کردن الگوهای رفتاری مطلوب است که در این راستا 50 کارگاه آموزش های شهروندی در نیمه نخست سال برپا شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول