اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۰ درصد واحدهای نهضت ملی مسکن سهم خراسان رضوی است

استاندار خراسان رضوی گفت: در بین واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، خراسان رضوی سهم ۱۰‌درصدی دارد.

۱۰ درصد واحدهای نهضت ملی مسکن سهم خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سفر امروز خود به تایباد اظهار کرد: دولت قرار است طی طرح نهضت ملی مسکن چهار میلیون مسکن تحویل مردم بدهد که ۱۰ درصد این عدد یعنی ۴۰۰ هزار واحد، سهم خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: اولین مرحله قرعه‌کشی واگذاری این زمین ها در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر شامل تایباد، فریمان، جغتای، قدمگاه، ریوش و خرو انجام شده است که در این رابطه زمین چهار هزار و ۳۰ واحد واگذار شد.

استاندار افزود: از زمان شروع نام‌نویسی این طرح، تعداد ۳۷۰ هزار نفر در استان ثبت نام کردند که تا کنون ۱۳۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

نظری تصریح کرد: بناست که ۱۰۰ هزار واحد در روستاها، ۶۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۶۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و مابقی در شهر مشهد به مردم واگذار و تحویل شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در شهرهایی که محدودیت زمین نداشته باشند، به علاوه مشخصات فنی و مهندسی، پروانه ساخت و تسهیلات مسکن به صورت ویلایی تک یا دو واحدی ساخته می شود.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی اظهار کرد: با همکاری دستگاه هایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و فرمانداری ها، زمین در حدود ۱۰۰ درصد آماده شده و عملیات ساخت‌وساز شروع شده است.

با حضور استاندار خراسان رضوی، آیین قرعه‌کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر استان به صورت متمرکز در تایباد برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول