اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران که به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود و مردم تحت تاثیر القائات و شایعه سازی‌ها قرار نگرفتند بسیار قابل تقدیر است.

همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی صبح امروز در همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی که با حضور فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی  در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران که به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود و مردم تحت تاثیر القائات و شایعه سازی ها قرار نگرفتند بسیار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فقط دشمنان ما از این حادثه شاد شدند اما مردم همه در غم هم شریک هستیم شیعه و سنی در کنار هم امروز جمع شده ایم که همدردی کنیم و بیش از پیش برای اتحاد هم و آبادانی استانمان متحد شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به برکت هوشیاری مردم، وحدت شیعه و سنی و بزرگان استان ما در چند سال اخیر هیچ مورد امنیتی اینچنینی نداشته است و دشمن این امنیت و آرامش استان را نمیخواهد، این تصویر و خدشه ای که وارد شد به ضرر مردم است و فقط مردم اسیب پذیر این حادثه بودند وگرنه دشمنان آنور آب نشسته و نگران ما نیستند.

مدرس خیابانی گفت: امروز دشمن اصرار دارد از اعتراضات به حق مردم اغتشاش و بحران ایجاد کند، چرا با تمام ظرفیتهایی که این استان دارد هنوز محروم است چون عده ای این امنیت را نمیخواهند این ابادانی این استان را نمیخواهد.

وی بیان کرد: ایجاد اختلاف و تفرقه سبب نا آرامی و به دنبال آن عدم توسعه و آبادانی استان است، هیچکس حق ندارد از تریبون و قلم خود حرف تفرقه  و اختلاف انگیز کند در هر لباس و جایگاهی که باشد،  چه اشکار و پنهان سبب اختلاف شود و اب در آسیاب دشمن بریزد حتی به بهانه احقاق حق مردم، قطعا برخورد می شود.

این مسؤول ادامه داد: نظام برای افراد بیگناهی که در حوادث زاهدان جانشان قربانی شد، م جبران می کند و با افراد مقصر و مزدور دشمن مماشات نکرده و مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه میلاد پیامبر اسلام (ص) هستیم و فرصتی است که وحدت شیعه و سنی را بیش از پیش به نمایش بگذریم، گفت: به دنبال این حوادث اخیر استان خیلی ضرر کرد تمام کارها و اقداماتی که برای آبرسانی مدرسه سازی رفع محرومیت و مدرسه سازی شد تحت شعاع قرار گرفت باید همه ما با ایجاد وحدت یکبار دیگر به پیشرفت کشور و استان کمک کنیم، نباید بگذاریم مسیر عمران و آبادانی استان متوقف شود.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول