اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نایب قهرمان المپیک 2004: برخی با توئیت‌هایشان سبب هتک حرمت شدند/ برای پرچم ایران از جان مایه می‌گذاریم

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن با بیان اینکه برخی از ورزشکاران و هنرمندان احساسات نوجوانان ما را با پست‌ها و توئیت‌های بدموقع تحریک کردند و اتفاقاتی مثل اهانت به مقدسات و پرچم عزیز کشورمان رقم خورد گفت: یک زن آن‌طرف دنیا نشسته و می‌خواهد با یاوه‌گویی در اینستاگرام برای ما تعیین تکلیف می‌کند؛ اینها جیب خود را از حساب‌های سعودی‌نشینان پر می‌کنند و دغدغه‌های ما اصلا برایشان مهم نیست.

نایب قهرمان المپیک 2004: برخی با توئیت‌هایشان سبب هتک حرمت شدند/ برای پرچم ایران از جان مایه می‌گذاریم

مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و ابراز تأسف از اهانت به پرچم سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: ما هر چه داریم از نوکری و ارادت به آستان مقدس اباعبدالله(ع) و فرزندان ایشان بوده و هتک حرمت به این خاندان تاسف‌بار و مایه خجالت است.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاقات خدشه‌ای به آرمان‌های نظام و دین مبین اسلام وارد نخواهد کرد و وظیفه ما را برای ادامه راه شهدا سنگین‌تر می‌کند، گفت: اعتراض به‌جا و مطالبه‌گری صحیح هیچ ایرادی ندارد، ما هم به برخی مسائل اعتراض داریم و مشکلات را می‌بینیم اما قرار نیست همسو با لندن‌نشینان و رسانه‌های وابسته به صهیونیست هیزم اختلافات را بیشتر کنیم و چادر از سر هموطن محجبه خود برداریم.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: برخی از ورزشکاران و هنرمندان احساسات نوجوانان ما را با پست‌ها و توئیت‌های بدموقع تحریک کردند و اتفاقاتی مثل آتش زدن مراکز دولتی و خصوصی و اموال عمومی و توهین رقم خورد که زیبنده‌ جوان و نوجوان ایرانی نیست.

مصطفی‌جوکار تصریح کرد: یک زن آن‌طرف دنیا نشسته و دارد با یاوه‌گویی در اینستاگرام برای ما تعیین تکلیف می‌کند؛ اینها جیب خود را از حساب‌های سعودی‌نشینان پر می‌کنند و دغدغه‌های ما اصلا برایشان مهم نیست، فقط می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند که کور خواندند.

وی با بیان اینکه پرچم هویت هر ایرانی است و ورزشکاران برای بالا بردن این پرچم از جان مایه می‌گذارند، افزود: چند سال پیش در ملایر از سوی اغتشاشگران به پرچم مقدس کشورمان اهانت شد و همان موقع دل ما شکست، این‌بار هم متأسفانه شاهد این اتفاق از سوی آشوبگران بودیم اما خیالشان راحت باشد که هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهیم دشمنان تجزیه‌طلب به مقاصد شوم خود برسند.

دارنده نشان نقره المپیک آتن در کشتی آزاد با بیان اینکه خون‌های زیادی پای این پرچم ریخته شده و ما ورزشکاران هم مثل شهدا برای بالا نگاه داشتن این هویت از جان خود مایه می‌گذاریم، خاطرنشان کرد: الگوی ما شهید ابراهیم هادی است که همه رشادت‌های بی‌نظیرش در جنگ تحمیلی را خوانده‌ایم و شنیده‌ایم همچنین مصطفی صدرزاده شهید مدافع حرم که در عصر حاضر نماد واقعی از شجاعت و ایثارگری است، اینها برای کشور خود خون دادند و ما هم با تمام توان پای آرمان‌های این عزیزان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/ 3140/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول