اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فوت «مهسا امینی» بهانه بود/آشوب‌ از سوی دشمن هدایت می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با اشاره به اینکه فوت مهسا امینی بهانه‌ای برای ایجاد آشوب بود، گفت: اعتراض و آشوب با هم متفاوت هستند، اگر بنا بر اعتراض بود گروهی در آرامش صدا و مطالبه خود را به گوش مسؤولین می‌رساندند اما اینکه آمبولانس آتش می‌زنند و دنبال چیزهای دیگر هستند نام دیگری جز آشوب و اغتشاش‌ ندارد.

فوت «مهسا امینی» بهانه بود/آشوب‌ از سوی دشمن هدایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، سخنگو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اغتشاشات اخیر در جامعه و استان، گفت: عده ای به عنوان اعتراض آمدند ولی خیلی زود با اغتشاش و هجمه سنگین به نظام و امنیت مردم سلامت جامعه را خدشه دار کردند.

وی با بیان اینکه فوت مهسا امینی بهانه بود، یادآور شد: دشمن در همان ابتدا اعلام کردند که کد رمز است و نشانه چیز دیگری است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی که آشوب ایجاد شود و امنیت جامعه صدمه ببیند همه مردم اقشار و کسب و کار در بخش‌های مختلف آسیب می‌بینند‌.

حدادی تصریح کرد: در اغتشاش حمله و هجمه به خودروها و آمبولانسی که برای سلامت جامعه حرکت می‌کند و انتقال بیمار است چه معنی دارد!؟

این مقام مسؤول تصریح کرد: افراد حاضر در اغتشاش، پایگاه دشمن شدند و از او خط می‌گیرند؛ هدف این حرکت برانداز است، چرا که اعتراض زمانی صورت می‌گیرد که مطالبه و خواسته ای به صورت مسالمت آمیز به گوش مسؤولین رسانده شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول