اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۷۱ پژوهانه به پژوهش‌های «جوانی جمعیت و فرزندآوری» اختصاص یافته است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از اختصاص ۷۱ پژوهانه(Grant) به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان برای حمایت از طرح های پژوهشی در حوزه «جوانی جمعیت و فرزندآوری» خبر داد.

۷۱ پژوهانه به پژوهش‌های «جوانی جمعیت و فرزندآوری» اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهتاب معمارپور امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه، یک پژوهانه با مبلغ 70 میلیون تومان به بهترین پیشنهاد پژوهشی (Proposal) ارایه شده با موضوع «بررسی علل عدم تمایل به فرزندآوری در خانوارهای فاقد فرزند و یا دارای تک فرزند در استان فارس» اهدا می شود.

او اضافه کرد: همچنین ۲۰ پژوهانه هر کدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان به پایان نامه های دوره های دکترای تخصصی، ۵۰ پژوهانه هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان به طرح های دانشجویی، کارشناسی ارشد و طرح های غیرپایان نامه ای اختصاص می یابد.  

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی پیشگفت از طریق گروه های آموزشی دانشکده های دانشگاه به این معاونت را تا تاریخ سی ام آبان ۱۴۰۱ اعلام کرد.

انتهای پیام / س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول