اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمایه‌گذاری دشمن با دلارهای نفتی سعودی روی برخی سلبریتی‌ها

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان گفت: دشمن همواره در حال رصد و پایش بوده و با دلارهای نفتی و سعودی روی برخی سلبریتی‌ها برنامه‌ریزی می‌کند تا به‌وقت نیاز از این سرمایه‌ها بهره‌برداری داشته باشند.

سرمایه‌گذاری دشمن با دلارهای نفتی سعودی روی برخی سلبریتی‌ها

حجت‌الاسلام سید حسن سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با تأکید بر مسئله دشمنی همیشگی دشمنان قسم‌خورده این نظام با ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: همواره این دشمنان سعی بر لطمه و آسیب به این نظام داشته‌اند که نمونه‌های آن را می‌توان در هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ‌های مکرر اقتصادی، فرهنگی و غیره مشاهده کرد.

وی با اشاره به این مطلب که اگر متولیان فرهنگی و تمام مسؤولین طی سال‌های گذشته نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیگیری بیشتری داشتند شاید امروز شاهد این اتفاق‌ها نبودیم، افزود: باید فضای مجازی نیز سازمان‌دهی و مدیریت شود تا دشمن نتواند از این فضا برای خوراک‌دهی به نوجوانان و جوانان و بهره‌گیری به نفع خواسته‌های خود استفاده کند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قوچان یادآور شد: دشمن از چندی قبل هم به دنبال فعالیت در حوزه زنان بوده به‌طوری‌که با ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی در این زمینه می‌خواهد حریم خانواده را دچار تزلزل کند اما باید همه در مقابل این جنگ نرم دشمن احساس تکلیف کنند و با استفاده از فضای رسانه‌ای مقابل این هجمه‌های شدید دشمن ایستادگی کرد.

سیدی برخورد درست و منطقی با جوانان و نوجوانان را ضروری قلمداد و خاطرنشان کرد: عده‌ای برای انجام امربه‌معروف و نهی از منکر چه در فضای بیرونی و چه داخل دانشگاه افراط‌ وتفریط می‌کنند اما باید بدانیم که نباید التهاب ایجاد شود و محترمانه و منطقی در زمینه حجاب و پوشش با جوانان سخن گفت تا مسائل را مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار و اطلاعات بسیاری از لیدرهای هدایت‌کننده اغتشاش‌ها حتی در قوچان از شهرهای دیگر و خارج کشور آمده و ساماندهی شدند، افزود: وقتی آتش فتنه شعله‌ور می‌شود گروه‌های تجزیه‌طلب و معاندان هم با استفاده از این فضا در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند و سرنخ تمام آشوب‌ها و اغتشاش‌ها قدرت‌های صهیونیستی و اسرائیل با حمایت آمریکا و انگلیس و کشورهای اجیرشده‌ای مثل عربستان سعودی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش برخی سلبریتی‌ها در این اتفاق‌ها، گفت: دشمن همواره در حال رصد بوده و روی بسیاری از افراد همچون نخبه‌های ورزشی، سینما و تلویزیون و غیره طی سال‌های قبل سرمایه‌گذاری کرده است تا در زمان نیاز از محصول خود بهره‌برداری کند.

سیدی با تأکید بر اینکه دشمن با دلارهای نفتی و سعودی روی برخی چهره‌ها برنامه‌ریزی می‌کند، بیان کرد: دشمن با همین دلارها افراد و چهره‌ها را به خارج از کشور هدایت  می‌کند و همین افراد نیز اقداماتی همچون کشف حجاب انجام می‌دهند و البته افرادی هم در داخل وجود دارند که احساسات جوانان و حتی دانشجویان را تحریک می‌کنند پس باید در مقابل این‌گونه اقدامات هوشیار بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول