اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فروش روغن حیوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس

یکی از مشکلاتی که در درون بدن انسان می تواند بسیار خطرناک باشد انسداد رگ ها و شریانهای اصلی بدن است، مصرف روغن های نا مناسب و مواد مغذی غیر طبیعی در بروز این مشکلات بسیار موثر است

فروش روغن حیوانی به کشورهای حوزه خلیج فارس

همانطور که می دانید ایلام مانند کرمانشاه و لرستان و کردستان از تولید کنندگان روغن حیوانی می باشد. عطر و طعم این روغن مانند روغن زرد کرمانشاه و لرستان بر گرفته از گیاه چویر است. روغن حیوانی اصل ایلام که توسط عشایر و روستائیان تهیه می شود و به فروش میرسد، به دلیل تغذیه دامها از گیاهان تازه و عطری این مرز و بوم در بهار، و در تابستان و پاییز که از گیاهان خشک تغذیه می کنند علاوه بر طعم و بوی دلپذیر، خواص دارویی زیادی دارد. روغن حیوانی تولید شده مناطق کوهستانی از بهترین نوع روغن زرد می باشد؛ زیرا رطوبت کم در تهیه این محصول نقش بسزایی ایفا می کند.

 به علت عدم آشنایی مردم از مرغوبیت روغن حیوانی استان ایلام، این محصول ناشناخته مانده است و روغن حیوانی ایلام با نام روغن کرمانشاهی در بازار به دست مصرف کننده می رسد چه بسا این روغن همان کیفیت روغن کرمانشاهی را دارد و تفاوتی در این روغن با روغن کرمانشاهی دیده نمی شود. اگر تمایل به خرید روغن حیوانی اصل دارید، می توانید از طریق سایت آراد برندینگ و شماره درج شده در آن مستقیم با فروشنده روغن حیوانی اصل ایلام ارتباط بگیرید. این محصول از یک کیلوگرم تا 500 کیلوگرم در نوع محلی قابل سفارش می باشد. علاوه بر آن جهت مشاوره می توانید با مشاورین ارتباط مستقیم بگیرید.

روغن حیوانی گاوی

روغن های گاوی و گوسفندی هر کدام قیمتهای متفاوتی دارند و روغن گوسفندی که به رنگ زرد مایل به سفید است از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و به دلیل تولید کم شیر و کره گوسفندی، و خواص فراوان این محصول قیمت آن از دیگر روغنهای حیوانی بیشتر است.در مقابل روغن گاوی به دلیل تولید فراوان آن قیمت مناسبتری در بازار دارد و البته لازم به ذکر است که رنج قیمت این روغنها در مناطق مختلف با هم متفاوت می باشد.

در استانهایی مانند کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی، ارومیه و غیره به دلیل تولید فراوان روغن حیوانی گاوی و روغن گوسفندی قیمتها مناسبتر از بقیه استانها می باشد. این می تواند مزیت فراوانی هم برای تولید کننده و هم برای خریداران و تجار به همراه داشته باشد.در حال حاضر قیمت روغن گوسفندی از 400 هزار تومان تا 600 هزار تومان در بازار روغن حیوانی داد و ستد می شود و شروع روغن گاوی از 250 هزار تا 350 هزار تومان است و این قیمت روغنهای محلی می باشد.قطعا روغنهای صنعتی که در کارخانه ها تولید می شود از قیمت بسیار پایینتری برخوردار هستند.همانطور که در بالا اشاره کردیم به دلیل نوسانات بازار قیمتها متغیر می باشند. از مهمترین عوامل قیمت گذاری محصولات می توان به عرضه و تقاضای محصول در بازار اشاره کرد و هر چه تقاضا محصول در بازار بیشتر باشد قیمت آن هم بالا می رود.از دیگر عوامل قیمت گذاری می توان به، صادرات و واردات، کیفیت محصول، قیمت ارز اشاره کرد.

فروش روغن حیوانی

 

برای کسانی که تا بحال از روغن حیوانی اصل استفاده نکرده اند شاید این سوال پیش بیاید چرا در بعضی از فصل ها رنگ روغن حیوانی تغییر می کند. باید بگوییم که رنگ روغن حیوانی بستگی به تغذیه دام دارد. روغن گاوی در فصل بهار و تابستان به دلیل مصرف گیاهان تازه و سبز به رنگ زرد است ولی رنگ روغن گوسفندی سفید مایل به سفید می باشد.رنگ روغن گاوی در فصل سرما و زمستان ممکن است کمی به رنگ زرد روشن تبدیل شود و این به خاطر تغذیه این دامها با جو و کاه و دیگر گیاهان و غلات خشک شده می باشد که در رنگ روغن تاثیر می گذارد اما از کیفیت آن نمی کاهد.نوع گیاهان در مراتع مختلف و تاثیر آن بر روغن حیوانی:از عوامل بسیار تاثیر گذار در کیفیت روغن حیوانی، پوشش گیاهی منطقه می باشد. مثلا در استان کرمانشاه روغن زرد تولید شد در شهرهای غربی با روغن زرد شهرهای شرقی تفاوت دارد. روغن حیوانی غرب کرمانشاه به خاطر نوع پوشش گیاهی همان منطقه مقداری مایع می باشد؛ اما روغن تولید شده شرق کرمانشاه سفت تر است ولی در کیفیت تاثیری نمی گذارد.

روغن حیوانی ایلام مانند روغن کرمانشاهی از هر دو حالت برخوردار است. برای اینکه از اصالت این روغن مطمئن شوید اول از مراکز فروش روغن حیوانی معتبر خریداری کنید و یا کافیست مقداری از آن را روی پوست دست بمالید، اگر سریعا جذب پوست شود اصل می باشد و یا اینکه ذره ای را در دهان بگذارید سریع آب می شود و مقاومتی از خود نشان نمی دهد. همچنین این روغن حالت صافی دارد و زبری در روغن حیوانی نشان دهنده کیفیت پایین آن است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول