اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فلفل دلمه ای تند و خاصیت چربی سوزی آن

بسیاری از سبزیجات به علت داشتن مقدار زیادی از فیبر داخل خود، بسیار برای بدن مفید می باشند، فیبر داخل سبزیجات از سرطان های مختلف روده به خوبی جلوگیری می کند.

فلفل دلمه ای تند و خاصیت چربی سوزی آن

امروزه در بازار می توانیم انواع فلفل دلمه ای تند، تلخ و شیرین را تهیه کنیم و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار دهیم. فلفل دلمه‌ای یک فلفل شیرین است که هیچ تندی از آن حس نمی ‌شود و افراد می ‌توانند از رنگهای مختلف آنها خریداری کنند.

از جمله رنگهایی که از آن در بازار موجود می ‌باشد می‌ توانیم به سبز، زرد، نارنجی و قرمز اشاره کنیم که رنگهای قهوه‌ای، بنفش و حتی سفید هم در مناطق خاص پرورش داده می ‌شوند و نسبت‌ به انواع دیگر کمیاب‌ تر هستند.رنگ و عطر فلفل دلمه‌ای متناسب با نوع گیاه آن مشخص می ‌شود به ‌طور مثال فلفل قرمز دارای اثر متفاوتی است و برای پرورش مدت‌ زمان بیشتری نیاز دارد فلفل دلمه قرمز نسبت ‌به فلفل دلمه‌ای سبز گران ‌تر است چرا که مدت‌زمان نگهداری آن طولانی‌ تر می باشد. افرادی که دارای مزاج گرم هستند نباید از فلفل دلمه ای شکم پر کشیده زیاد استفاده کنند چرا که طبع بسیار گرم و خشکی دارد و می تواند منجر به اختلالات طبعی شود به همین دلیل افراد در کنار غذاهای سرد از فلفل دلمه ای استفاده می کنند.برای خرید عمده می توانید به مجموعه آراد برندینگ مراجعه کنید و سفارشات خود را از طریق اینترنت ثبت نمایید و از این طریق در هزینه خود صرفه جویی کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس حاصل فرمایید.

فلفل دلمه ای تند

یکی از انواع فلفل دلمه ای تند می باشد که تندی آن به اندازه فلفلهای دیگر نمی باشد و به همین دلیل در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.از نظر گیاه‌شناسی فلفل دلمه‌ای نمونه‌ای از میوه می ‌باشد ولی افراد در دنیای اشپزی آن را به عنوان یک سبزیجات می شناسند.شما می‌ توانید فلفل دلمه‌ای را در باغچه خود بکارید و برای این کار کافی است که قبل‌ از تمام شدن فصل زمستان دانه را در محیط سربسته قرار دهید و یا مستقیماً آن را داخل خاک بگذارید.یکی از متداول ‌ترین راه‌ ها برای تهیه نشا تهیه آن از نهالستا‌نها می ‌باشد و وقتی شما یک نشا سالم را خریداری کنید و آن را در آفتاب نگهداری کنید و تمام اصول تغذیه آن را رعایت کنید می ‌توانید کیفیت محصولات خود را افزایش دهید.

یکی از مشکلاتی که بیشتر خانمها امروزه با آن روبرو هستند وجود چین‌وچروک در صورت می ‌باشد که می‌توانند با مصرف فلفل دلمه ‌ای تند کوچک علائم پیری را کاهش دهند و به داشتن پوست سالم برسند.فلفل دلمه ‌ای دارای آنتی ‌اکسیدان زیادی می ‌باشد و می ‌تواند از بروز بسیاری از بیماریها و همچنین سرطان و بیماریهای قلبی جلوگیری کند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.برای درمان زونا و قارچ پا می ‌توانید از فلفل دلمه ‌ای با ترکیب داروهای دیگر استفاده کنید و از این طریق درد خود را تسکین دهید.فلفل دلمه ‌ای دارای ویتامین آهن می ‌باشد و می ‌تواند به بیماریهای بینایی کمک کند و خطر انحطاط چشم را کاهش دهد و به دلیل داشتن ویتامین سی از چشمها محافظت می ‌کند.

فلفل دلمه ای سبز

فلفل دلمه ای که دارای طبعی گرم و ترد است در بسیاری از غذاها  سالادها مورد استفاده قرار می گیرد و سبب زیبایی و خوش طعمی آن ها می شود. خرید و فروش فلفل سبز دلمه ای عمده و به صورت بدون واسطه بسیار به صرفه است. داشتن ویژگی های کیفی مناسب از جمله رنگ و اندازه سبب افزایش فروش عمده این محصول است. هرچه فلفل ها قالب بهتری داشته باشند و بزرگتر باشند قیمت گران تری نیز دارند. در بسیاری از شهرها وجود واسطه ها و دلالان سبب افزایش قیمت این محصول است که با اضافه شدن هزینه های جانبی به محصول به طبع قیمت آن افزایش می یابد.

فروش بسته بندی فلفل دلمه ای سبز صادراتی به صورت فله و بسته بندی انجام می شود و به دلیل داشتن کیفیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای دیگر نیز ارسال می شود. در سال های اخیر به دلیل توجه به بسته بندی، ایجاد شرایط گلخانه ای مناسب و گلخانه های تخصصی و رعایت استانداردهای کیفی در تولید صادرات این محصولات افزایش یافته است. اکثر محصولات کشاورزی با توجه به سطح کشت، میزان عرضه و تقاضا داری نوساناتی در قیمت هستند. برای خرید از بهترین قیمت روز فلفل دلمه ای سبز باید  از باغداران این محصول را  تهیه نمود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول