اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر موج سواری کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: سلبریتی ها با ناراحتی به وجود آمده موج سواری کردند و اغتشاشات را شعله ور ساختند.

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر موج سواری کردند

حجت اسلام و المسلمین محسن پرویزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام و کارشناس مسائل دینی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با فوت خانم مهسا امینی عده ای این موضوع را دستاویز و بهانه ای برای حمله به ارزش ها، اسلام، مقدسات دانستند. 

وی با تاکید بر اینکه در این میان سلبریتی هایی که با امکانات همین کشور رشد پیدا کردنند افزود: عده ای از افراد مشهور کشورمان با نداشتن هیچ گونه اطلاعات از موضوع، بر علیه جمهوری اسلامی موضع گیری کردند و با این موضوع مردم را دچار تشویش عمومی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام با بیان اینکه دشمن منتظر هر فرصت است تا بتواند هدف خود را در جامعه ما نهادینه کند گفت: سلبریتی با ناراحتی به وجود آمده موج سواری کردند و اغتشاشات را شعله ور ساختند و با سواد و آگاهی کم به خاطر منافع خود گاها بحث های سیاسی، تامین مالی و اقامت در کشور دیگر به کشور و مردم خود پشت کرده اند. 

حجت اسلام پرویزی با اشاره به اینکه در کشورمان سلبریتی هایی با بصیرت وجود دارد افزود: در کشورمان افراد مشهور داریم که مردم را با دانش و آگاهی خود به آرامش دعوت کردند و از طرف دیگر هم خواهان روشن کردند فوت خانم امینی شدند اما نگذاشتند که پازل دشمن کامل شود. 

وی در پایان گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ما به افراد مشهوری که با بصیرت در میان مردم نفوذ کلام دارند نیاز داریم؛ این عزیزان جامعه را به آرامش دعوت کنند تا دشمن نتواند به مقصد نهایی خود برسند برای این کشور خون های زیادی ریخته شده نباید بگذاریم فداکاری و رشادت آن گلگون کفن ها پایمال شود.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول