اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون تشدید کننده اقدامات آشوب طلبان است

دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان و بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در بیانیه‌ای از سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون در روزهای اخیر انتقاد کرد.

سکوت و یا همراهی برخی از سیاسیون تشدید کننده اقدامات آشوب طلبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان هرمزگان و بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در بیانیه‌ای به رفتارهای شرارت‌بار اغتشاشگران در روزهای اخیر که با سوار شدن بر موج برخی اعتراضات، سبب آسیب‌های فراوانی به کشور شده‌اند، واکنش نشان داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تاسف فراوان در روزهای گذشته شاهد حوادث تلخی در کشور عزیزمان بودیم وقلبهایمان جریحه دار شد. توهین های مکرر به احکام الهی و مقدسات، هتک حرمت مساجد، برداشتن حجاب از سر بانوان، ضرب و جرح نیروهای با ارزش پلیس، قتل و شهادت تعدادی از بسیجیان عزیزمان و .... 

این اقدامات نابخردانه که با استفاده از رأفت اسلامی در نظام دینی رخ میدهد، به بهانه مرگ یک دختر در حادثه ای که هنوز ابعاد آن در حال بررسی است، رخ می دهد.

امروز پس از گذشت چند روز از این حوادث معلوم شد که مرگ این دختر تنها یک بهانه بود و بانیان این حوادث دل برای این دختر نسوزاندند و اشک تمساحشان برای اغراض دیگری بود. عده ای که سالها حقد و کینه این انقلاب در دلهای مریضشان انباشته شده بود، به قصد براندازی نظام و ستون آن رهبری معظم به میدان آمدند و لشکر شیطانی خود را بسیج نمودند.

عده ای هم فرصت را برای حمله به احکام دین و حکم مترقی حجاب مناسب دیدند. عده ای نیز ندانسته و با تحریک احساسات بدون اینکه بدانند در زمین ترسیم شده دشمن قرار گرفتند، به میدان آمدند و به اجرای طراحی دو گروه قبلی برآمدند.

البته در این میان حساب برخی منتقدین که بدون هر گونه آشوبگری اعتراض داشتند، را جدا میکنیم. از عمل همه این گروهها تعجبی نمی کنیم. نظام اسلامی به اینجور حوادث عادت دارد.

اما از سکوت و یا همراهی برخی سیاسیون و خواص که در حوادث گوناگون در تشخیص درست اشتباه میکنند و حتی پس از مدتها که نیت شوم آشوب طلبان برملا میشود، هنوز اظهار انزجار از آنان دیده نمیشود، تعجب میکنیم. اشخاص و احزابی که روز اول برای مرگ یک دختر بیانیه صادر کردند و پست و استوری گذاشتند، در ادامه برای این حجم از توهین به مقدسات و نظام اسلامی و رهبری معظم و قتل بسیجیان و مردم بیگناه سکوت را ترجیح دادند.

اینها چه جوابی در محضر خدای متعال و به ارواح پاک شهیدان و امام دارند؟

آشوبگران بدانند کوچکتر از آنند که بر اقتدار نظام اسلامی فائق آیند و صبر نظام برای آن است که ذات پلیدشان برملا شود و البته در وقت لازم بساط آنها جمع می‌شود.

در پایان به آشوبگران خارجی و داخلی یادآور می شویم هر زمان توانستید میلیونها عاشق نظام اسلامی و رهبر حکیم آن را از این سرزمین محو کنید به اهداف خود خواهید رسید و البته چنین روزی نخواهد آمد.

والسلام علی من اتبع الهدی

به گزارش فارس، در پی اقدامات شرارت بار اغتشاشگران در هرمزگان متأسفانه یک بسیجی در جزیره قشم امروز پس از تحمل 10 روز جراحات شدید ناشی از اصابت دو گلوله، آسمانی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول