اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حجاب نجات‌بخش زن از نگاه‌های شهوانی است/ آرامش در جامعه‌ای که عفیف نباشد برقرار نمی‌شود

مدیر حوزه‌های علمیه فارس گفت: مساله عفاف و حجاب که این روزها دستاویزی برای برخی آشوب‌گران شده است تنها مساله دینی و مذهبی نیست بلکه موضوعی انسانی است که زن را از نگاه‌های شهوانی حفظ می‌کند.

حجاب نجات‌بخش زن از نگاه‌های  شهوانی است/ آرامش در جامعه‌ای که عفیف نباشد برقرار نمی‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد استوار میمندی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، اظهار داشت: مساله حجاب مساله‌ای دینی و مذهبی نیست که عده‌ای آن را بهانه کرده‌اند بلکه حجاب موضوعی انسانی برای حفاظت از زن از شر نگاه‌های شهوانی است.

وی افزود: حجاب و عفاف موجب تحکیم بنیان خانواده و برقراری آرامش می‌شود چراکه در جامعه‌ای که عفیف نباشد، آرامش برقرار نخواهد شد و بنیان خانواده متزلزل می‌شود.

او با اشاره به اینکه در خانواده ناآرام فرزندان شاد و خوشحال پرورش نخواهند یافت، افزود: حجاب آمده است تا آرامش هدیه کند و همه ادیان آسمانی آن را به‌عنوان یک اصل مسلم معرفی می‌کنند.

استوارمیمندی با اشاره به اینکه ایجاد هنجارهای مربوط به حجاب یکی از وظایف حکومت دینی است، اظهار کرد: حکومت دینی در یکی از وظایف خود هنجارهای مربوط به حجاب را برنامه‌ریزی می‌کند تا هنجارهای شرعی نهادینه شود که یکی از این هنجارها حجاب است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز یکی از دستگاه‌هایی است که در این زمینه نقش ایفا می‌کند و امنیت اخلاقی هم یکی از وظایف نیروی انتظامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به اینکه حاکمیت نمی‌تواند بی‌خیال بی‌حجابی در جامعه به‌عنوان وظیفه قانونی خود شود، گفت: همانگونه که نمی‌تواند بی خیال مقابله با اشرار، دزدی و ... شود.

او در ادامه با تاکید بر اوضاع نابه‌سامان نظام غرب و دست و پا زدن برای نجات خود گفت: نظام غرب به پایان رسیده و دچار بن‌بست‌هایی شده است که این نظام را به چالش می‌کشد، آرامش در غرب وجود ندارد و نگاه‌های مادی‌گرایانه این نظام را به تزلزل و اخر خط کشانده است، بنابراین برای فرار از این بحران برای کشورهای مستقل دیگر به‌ویژه ایران بحران‌آفرینی می‌کند تا بلکه بتواند چند صباح دیگری نفس بکشد.

استوارمیمندی تاکید کرد: چه کشور بهتر ایران که بزرگ‌ترین تهدید برای نظام غرب قلمداد می‌شود. 

او در ادامه با بیان اینکه غرب می‌خواهد از طریق ابزارهایی نظام جمهوری اسلامی را کنترل کند، اظهار داشت: تجزیه‌طلبی و سلطنت‌طلبی با ایجاد ناامنی دنبال می‌شود و برجام یکی از ابزارهای اقتصادی دشمن برای به چالش کشیدن ایران است و از آنجا که مذاکره‌کنندگان ما تن به برجام ندادند و مقاومت کردند حالا غرب می‌خواهد ملت ما را از طرق دیگری جز بحث اقتصادی تحت فشار قرار دهد و انچه می‌خواهد را به ما تحمیل کند.

او گفت: حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب و ایجا  ناامنی درون کشور نیز ابزار دیگر دشمن است.

استوارمیمندی تاکید کرد: همه اینها اجزای یک پازل با طرحی جامع هستند که دشمن برای خود تعریف کرده است و در این راه از سلبریتی‌های جامعه بهره می‌برد.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای دیگر دشمن تحت تاثیر قرار دادن چهره‌هاست، هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور را به نقطه‌ای می‌رسانند که موضع‌گیری کنند. این افراد هم گاهی با غرض گاهی بدون غرض و بدون داشتن شناخت، بصیرت و قدرت تجزیه و تحلیل در مسیری قرار می‌گیرند تا دشمن از آنها بهره‌برداری کند، لذا نیاز است طبق قانون با آنها برخورد شده و مشمول جریمه شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول