اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انهدام باند مسلح راهزنی‌های میلیاردی در استان مرکزی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند ۶ نفره راهزنی با اعتراف به ۱۷۹ میلیارد ریال سرقت محموله در استان‌های مرکزی و قزوین خبر داد.

انهدام باند مسلح راهزنی‌های میلیاردی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس کامیار چهری اظهار کرد: به دنبال سرقت یک کامیون حامل محموله ۲۷ تن ورق مسی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش دوربین‌های مداربسته جاده‌ای مسیر تردد کامیون‌ها که به سمت حوزه استحفاظی استان تهران در حرکت بودند مشخص شد.

چهری یادآور شد: در ادامه بررسی‌های صورت گرفته در مسیر حرکت خودرو‌ها مشخص شد که تریلی‌های سرقتی پس از تخلیه شدن محموله به صورت بلاصاحب (بدون بار) در حوزه شهرستان زرندیه و نزدیک محل سرقت رها شده است.

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ‌هایی از ۴ نفر سارق که به صورت تیمی اقدام به سرقت محوله‌های بزرگ می‌کردند به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با کشف رد پای سارقان در یک معامله محموله ورق‌های مسی در اطراف استان تهران بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در محل معامله حاضر و پس از اطمینان از اینکه فروشندگان محموله مس همان سارقان تحت تعقیب می‌باشند متهمان را دستگیر و به اراک منتقل کردند.

چهری با اشاره به اعتراف سارقان به ۴ فقره سرقت محموله به ارزش ۱۷۹ میلیارد ریال از استان‌های مرکزی و قزوین با همدستی دو نفر به عنوان خریداران اموال مسروقه تصریح‌کرد: در عملیاتی جداگانه هر دو مال‌خر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول