اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختصاص ۱۸۵ میلیارد ریال برای تعریض محور آق قلا به بندر ترکمن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اختصاص ۱۸۵ میلیارد ریال برای تعریض محور آق قلا به بندر ترکمن خبر داد.

اختصاص ۱۸۵ میلیارد ریال برای تعریض محور آق قلا به بندر ترکمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در جمع خبرنگاران گفت: برای تعریض محور آق قلا به بندر ترکمن تاکنون بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است و برای ۵۵۰ میلیارد ریال دیگر هم مجوز مناقصه اعطا شده است که در سنوات آتی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: محور آق قلا به بندرترکمن بطول ۳۴ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان‌های آق قلا و بندرترکمن قرار دارد که از اواخر سال ۱۳۹۹ تعریض این محور در دستور کار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

مصدقی گفت: تعریض و به سازی ۱۷ کیلومتر از این جاده بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته و تاکنون عملیات عمرانی تا مرحله ساب بیس (زیراساس) در ۹ کیلومتر از این جاده انجام شده است.

وی افزود: حدود ۴ کیلومتر از این ۹ کیلومتر تاکنون آسفالت شده و عملیات تعریض ۱۱ فقره ابنیه فنی شامل ۱۰ پل به دهانه سه متر هم اجرا شده است. برای اجرای مابقی تعهد اداره کل راهداری بطول ۸ کیلومتر عقد قرارداد با پیمانکار انجام شده است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول