اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دشمنِ ناامید از تحریم، آشوب را کلید زد

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آشوب و تحریم ۲ روی‌ یک سکه هستند، گفت: دشمن زمانی که متوجه شد تحریم‌ها آنگونه که باید مؤثر واقع نشده و ایران نیز پا پس نمی‌کشد، برنامه‌ وارد کردن فشارهایی از داخل برای امتیاز دادن و تضعیف کشور در بحث مذاکرات را در پیش گرفت.

دشمنِ ناامید از تحریم، آشوب را کلید زد

مریم امیری، خبرگزاری فارس؛  بهروز مردانی‌نژاد، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: دقیقا زمانی که در کشور جریانی سرکار می‌آید تا کشور را رو به جلو ببرد، دشمن تمام توان خود را به کار می‌بندد تا مانع و سدی در مقابل این موفقیت‌ها باشد.

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر دولتی سر کار آمده که شدیداً به دنبال منافع ملی بوده و در بحث مذاکرات نیز کوتاه نیامده است.

مردانی‌نژاد، سیاست دولت فعلی که پیشرفت کشور را به برجام و نتایج آن گره نزده معقول دانست و افزود: این دولت اعتقاد دارد برجام قراردادی‌ست که می‌تواند منافعی داشته باشد اما همه چیز نباید منوط به این قرارداد شود.

وی توضیح داد: ما به دنبال خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها هستیم و دولت در این مدت نشان داده که می‌توان بدون برجام ارتباطات تجاری گسترده داشت و با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کرد و حتی عضو پیمان‌های بزرگی مانند «قرارداد شانگهای» شد.

دشمن به دنبال دولتی ضعیف در ایران است

فعال سیاسی استان اظهار داشت: دشمنان به دنبال دولتی ضعیف در کشور هستند تا ایران به جای اینکه روابطش را با تمام دنیا اصلاح کند، دنباله‌رو غرب و در پی تأمین خواسته‌های آن باشد.

مردانی‌نژاد با اشاره به اینکه سیر مدنظر دشمن در این دولت ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: دولت فعلی در پی اصلاح و ایجاد تعادل در روابط بین‌المللی‌ بوده و نگاهش فقط به غرب نیست.

آشوب و تحریم، ۲ روی یک سکه‌اند

وی با بیان اینکه آشوب و تحریم ۲ روی‌ یک سکه هستند، عنوان کرد: دشمن زمانی که متوجه شد تحریم‌ها آنگونه که باید مؤثر واقع نشده و ایران نیز پا پس نمی‌کشد، برنامه‌ وارد کردن فشارهایی از داخل برای امتیاز دادن و تضعیف کشور در بحث مذاکرات را پیش گرفت.

فعال سیاسی استان مهم‌ترین برنامه ضدانقلاب را ایجاد آشوب عنوان کرد و افزود: مرگ مهسا امینی بهانه‌ای بیش نبوده و همزمان با این اتفاق فضای مجازی و تمام رسانه‌های بیگانه وارد عمل شدند.

مردانی‌نژاد بیان داشت: لیدرهای اغتشاش‌گران مشخصند و بنا دارند اعتراضات مردم را به سمت آشوب ببرند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ‌جای دنیا حمله به پلیس و آتش زدن و بریدن گلوی نیروی پلیس بدون عواقب نخواهد بود، تصریح کرد: برای مثال کوچک‌ترین تعرض‌ به پلیس انگلیس بلافاصله با واکنش شدید همراه است.

برنامه آشوب از قبل چیده شده بود

فعال سیاسی استان مطرح کرد: برنامه آشوب از قبل چیده شده بود و تمام این فشارها برای تضعیف و جلوگیری از پیشرفت کشور است.

مردانی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف اول آشوب‌گران تضعیف ایران و ضربه زدن به مذاکرات است، اظهار کرد: هدف نهایی، ساقط کردن نظام است.

وی با بیان اینکه در موضوع اخیر نسبت به اغتشاشات گذشته مردم خیلی سریع وارد صحنه شدند، گفت: در فتنه ۸۸ تقریبا ۹ ماه و در اغتشاش بعدی نیز حدود یک‌ماه درگیری وجود داشت اما در آشوب اخیر در کمتر از یک هفته مردم نقش‌آفرینی کردند.

فعال سیاسی استان با تاکید بر اینکه ملت ایران هوشیارند و بسیاری از پشت‌پرده‌ها رو شده است، بیان کرد: در این میان فقط از احساسات برخی نوجوانان و جوانان سوءاستفاده شد که این موضوع ضعف ما را می‌رساند.

فضای مجازی را به دشمن واگذار نکنیم

مردانی‌نژاد فضای مجازی را مانند ناموس، مرز و خاک کشور دانست و اذعان داشت: در حال حاضر این فضا را کاملا در اختیار دشمن قرار داده و جنگ اندیشه‌ها را واگذار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: از این موضع به شدت آسیب‌پذیر هستیم و مسئولان در این بخش کوتاهی کرده‌اند.

فعال سیاسی استان با اشاره به اینکه اغلب اخبار موجود زرد، منفی و مخالف نظام است، توضیح داد: وقتی فضای اندیشه و تفکر را در اختیار دشمن قرار داده‌ایم نباید انتظار تفکر کاملا صحیح از یک جوان داشته باشیم.

مردانی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه این ضعف باید اصلاح شود، تشریح کرد: بزرگ‌ترین آسیب را تاکنون از همین جا دیده‌ایم ولی کماکان عزم جدی برای ایجاد بستر و محیط مناسب در فضای مجازی وجود ندارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول