اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نسل جوان امروز از همیشه آماده‌تر است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادادی کشور دانست و گفت: جوانان امروز بهتر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب هستند.

نسل جوان امروز از همیشه آماده‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یادواره بزرگداشت ۸۰۰ سرباز شهید استان چهارمحال و بختیاری و تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این مراسم جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادادی کشور دانست و گفت: اگر از من بخواهند مقایسه‌ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می‌گویم جوانان امروز بهتر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: سربازان ما به خاطر توانمندی‌هایی که داشتند در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی بکارگیری شده بودند و شهید«کیوان عرب» یکی از این سربازان فداکار است که در دفاع از جان همرزمانش ایثار کرد و مقابل نیروهای کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

اکبری با اشاره به جنایات منافقین دیروز و امروز و آتش‌زدن سرباز مدافع امنیت توسط ادامه‌دهندگان راه منافقین در آشوب‌های اخیر عنوان کرد: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت‌شده در دانشگاه‌های کشور به جایی رسیده‌ایم که قدرت‌های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی‌های ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اقدامات عوامل فریب‌خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش، اظهار کرد: همه این‌ها ناشی از طراحی دشمن است؛ چون دشمنان انقلاب اسلامی از باب خارجی نمی‌توانند ورود کنند، لذا به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

در ادامه برنامه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی امام جمعه فرخشهر و سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از زحمات نیروهای وظیفه نیروهای مسلح تجلیل شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول