اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انفجار نزدیک مدرسه مولانا جلال‌الدین بلخی در کابل

در حالی که رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در منطقه خیرخانه کابل خبر دادند، پلیس گفته است که در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است.

انفجار نزدیک مدرسه مولانا جلال‌الدین بلخی در کابل

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری افغانستان امروز شنبه (9 مهر) اعلام کردند که انفجاری در منطقه خیرخانه کابل به وقوع پیوسته است.

خالد زدران، سخنگوی پلیس کابل درباره جزئیات این حادثه گفت: انفجار در نزدیک مدرسه مولانا جلال‌الدین بلخی در حوزه یازدهم رخ داده که ناشی از مین مغناطیسی بوده است.

سخنگوی پلیس کابل گفته است که در این انفجار به کسی آسیب نرسیده است.

اما در حالی که پلیس کابل گفته است که این انفجار ناشی از یک مین مغناطیسی بوده تصاویر نشان می دهد که دانش آموزان این مدرسه در حال فرار از مدرسه هستند.

 

 

صبح روز گذشته (جمعه 8 مهرماه) نیز انفجاری در مرکز آموزشی در کابل رخ داده که منجر به شهادت 32 نفر و زخمی شدن شماری از دانش‌آموزان این مرکز آموزشی شده است.

خالد زدران، سخنگوی پلیس کابل در این باره گفت: «بر اساس آمار اولیه دست‌کم 19 نفر در حمله‌ی امروز در مرکز آموزشی کاج جان باخته‌اند و 27 تن دیگر زخمی شدند.»

پایان پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول