اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حضور نظامیان قزاق در رزمایش «برادری بدون حد و مرز» در ترکیه

نظامیان قزاقستان در نخستین رزمایش مشترک نیروهای ویژه تحت عنوان «برادری بدون حد و مرز-1» که در ترکیه برگزار شد، شرکت کردند.

حضور نظامیان قزاق در رزمایش «برادری بدون حد و مرز» در ترکیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نظامیان قزاقستان در نخستین رزمایش مشترک نیروهای ویژه تحت عنوان «برادری بدون حد و مرز-1» که با حضور نیروهای نظامی ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان و پاکستان برگزار شد، شرکت کردند. 

این رزمایش در مرکز نیروهای ویژه ارتش ترکیه دایر شده و نظامیان قزاقستان در بخش‌های مختلف این رزمایش مانند برنامه‌ریزی عملیات، اجرای اپیزودهای تاکتیکی برای انجام عملیات شناسایی ویژه، نبرد نزدیک و عملیات رزمی در شرایط شهری، حمله به تاسیسات و از بین بردن نگهبانان آن و تخلیه گروه تاکتیکی از طریق هوا شرکت کردند. 

علاوه بر آن، در چارچوب این رزمایش، آموزش پزشکی نظامی روی شبیه سازهای پیچیده با سیستم صوتی و اجرای اقداماتی در اضطراری برای ارائه کمک‌های اولیه و تخلیه مجروحان از میدان نبرد انجام شد.

همچنین در بخشی از این رزمایش، برنامه آموزش چتربازان در شبیه ساز «تونل باد» و سیستم‌های نرم افزار مجازی برگزار شد. 

هدف اصلی برگزاری این رزمایش تبادل تجربیات یگان‌های نیروهای ویژه کشورهای شریک در انجام عملیات ویژه در مقابله با تهدیدات ترکیبی عنوان شده است.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول