اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تولد ۴ نوزاد پسر دوقلو طی یک روز در بیمارستان سمنان

طی رخدادی نادر و شیرین، چهار نوزاد پسر دوقلو در یک روز در بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان متولد شدند.

تولد ۴ نوزاد پسر دوقلو طی یک روز در بیمارستان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ساتی نیک‌درزی، سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نوزاد پسر دوقلو در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان در یک روز متولد شدند.

وی بیان کرد: خانم 33 ساله در بارداری دوم خود صاحب دو فرزند پسر شد که نوزادان در 34 هفتگی با وزن‌های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 300 گرم متولد شدند و هم‌اکنون در بخش NICU بستری هستند.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان ادامه داد: در همان روز خانمی دیگر با سن 35 سال در بارداری نخست خود صاحب دو فرزند پسر با وزن‌های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 400 گرم شد که نوزادان در سن 34 هفته به دنیا آمدند و هم‌اکنون در بخش NICU بیمارستان تحت مراقبت هستند.

نیک‌درزی گفت: این مادر پنج سال سابقه ناباروری داشته و دو بار کاندید IVF بوده که منفی شده است؛ اما در بار سوم با IVF باردار و صاحب دوقلو می‌شود.

متخصص زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان با اشاره به اینکه تولد چهار نوزاد دوقلو هم‌زمان در یک روز یکی از رخدادهای نادر و شیرین در این بیمارستان بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاش کادر درمان این بیمارستان، حال عمومی نوزادان و مادران خوب است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول