اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روشنگری امروز از نان شب واجب‌تر است

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به اینکه هدف دشمن از هزینه‌های سنگین سیاسی و اقتصادی، زدن فکر مردم است، خطاب به حوزویان گفت: امروز تکلیف عمار بودن و روشنگری از نان شب برای هر مُبلغی واجب‌تر است.

روشنگری امروز از نان شب واجب‌تر است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی هاشمی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه تقابل جبهه باطل در برابر جبهه حق از ابتدای تاریخ بوده و در آینده نیز خواهد بود، گفت: در برنامه‌ریزی‌های براندازی نظام که دشمنان خارجی طراحان و حامیان اصلی‌اش هستند، عده‌ای در داخل کشور نیز نقش دارند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: این دشمنی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و کماکان ادامه دارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حس ناامیدی در مردم شکل بگیرد، بیان کرد: افرادی هم هستند که هرچند حجاب کاملی ندارند اما نسبت به ارزش‌ها غیرت داشته و پای‌کار انقلابند.

وی نقش‌آفرینی مردم در مراسم اربعین، اجتماع زیارت امام رضا(ع) و تجمعات بعد از آشوب‌های اخیر را شاهد بر این موضوع دانست و افزود: تنها عده خاصی غافلند که اقلیت هستند نه همه مردم.

بعد از هر فتنه غبارها کنار می‌رود

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران استان ضمن اشاره به الطاف خداوند به مردم و انقلاب اظهار کرد: بعد از هر فتنه، غبارهایی کنار رفته و یکسری واقعیت‌ها رو می‌شود.

هاشمی، آشکار شدن چهره پنهان برخی افراد مطرح در صداوسیما و فوتبال را از برکات اتفاقات اخیر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و نهادهای فرهنگی باید برای روشنگری برنامه‌ریزی ویژه انجام دهند، بیان داشت: هدف دشمن از هزینه‌های سنگین سیاسی و اقتصادی، زدن فکر مردم است.

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران استان خطاب به حوزویان تصریح کرد: امروز تکلیف عمار بودن و روشنگری از نان شب برای هر مُبلغی واجب‌تر است.

آینده مثل روز روشن است

هاشمی با بیان اینکه آینده انقلاب و مسیری که در آن قرار داریم مانند روز روشن است، مطرح کرد: اگر این فتنه‌ها نبودند چه بسا بیشتر فریب برخی افراد را می‌خوردیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که قرآن، مسجد، اموال عمومی و نیروی پلیس را آتش می‌زنند داعیه حجاب ندارند و هدف چیز دیگری‌ست، گفت: با اینکه به اموال عمومی آسیب وارد شد اما اگر این افراد و نقشه‌هایشان لو نمی‌رفتند، در آینده اتفاقات بدتری می‌افتاد.

فکر شوم تجزیه‌طلبی محقق نخواهد شد

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران استان با تاکید بر اینکه فکر شوم تجزیه‌طلبی محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آیات قرآن وجه مشترک همه ماست و باید به ارزش‌ها و اصول پایبند بوده و اعتراضات را دلسوزانه مطرح کنیم.

هاشمی ضمن اشاره به روایتی مبنی بر اینکه انسان باید کاری کند تا شیطان از وی ناامید شود، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت باید طوری باشد که دشمن طمع نکند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول