اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجزیه کشور خیالی باطل برای دشمنان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجزیه کشور آرزویی خام و خیالی باطل برای دشمنان است اما این مورد هشداری جدی برای خواص در جهت شناخت نقشه‌های دشمن است و در این راستا لازم است این این افراد آگاه شوند تا فریب نخورند و باعث ایجاد چند دستگی در جامعه نشوند.

تجزیه کشور خیالی باطل برای دشمنان است

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دشمنان ایران به‌دنبال هر فرصتی هستند تا اصل نظام و انقلاب را هدف قرار دهند و در این راه به هر بهانه‌ای تمسک می‌جویند، اظهار داشت: در مدت اخیر فوتی مشکوک اتفاق افتاد که مسوولان ارشد کشور دستور بررسی این موضوع را دادند اما ضدانقلاب از این فرصت سواستفاده کرد تا برخی جوانان و افراد سرشناس را فریب داده، مردم را علیه نظام تحریک کند و کشور را به اغتشاش بکشاند.

وی با تأکید بر اینکه پشت پرده تمام اتفاقات اخیر نقشه سرویس‌های جاسوسی قرار دارد، افزود: تجزیه کشور آرزویی خام و خیالی باطل برای دشمنان است اما این مورد هشداری جدی برای خواص در جهت شناخت نقشه‌های دشمن است و در این راستا لازم است این افراد آگاه شوند تا فریب نخورند و باعث ایجاد چند دستگی در جامعه نشوند.

نورصالحی با اشاره به پیشرفت‌های دولت اسلامی در مدت اخیر یادآور شد: معتقدم این زمان برای فتنه اخیر انتخاب شد تا پیشرفت‌هایی مانند الحاق ایران به شانگهای، حضور متفاوت رئیس‌جمهور در سازمان ملل و حرکت مردم در اربعین را خنثی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص موضع‌گیری برخی از سلبریتی‌ها علیه نظام عنوان کرد: افرادی مانند برخی از سلبریتی‌ها سطح آگاهی و درک سیاسی پایینی دارند زیرا یک فرد فعال اجتماعی نباید با توطئه دشمن به این صورت فریب بخورد و امیدوارم این موارد برای تمام افرادی که در جامعه حضور پررنگ دارند، عبرت شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول