اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آتش زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران نشانه ماهیت ضدایرانی دسیسه‌های اخیر است

یک دکترای حقوق و استاد دانشگاه گفت: آتش زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران نشانه ماهیت ضدایرانی دسیسه‌های اخیر و تلاش دشمن برای ایجاد گسست اجتماعی است.

آتش زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران نشانه ماهیت ضدایرانی دسیسه‌های اخیر است

فریدون بهشتیان استاد دانشگاه و دکترای حقوق عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آتش زدن پرچم ایران اسلامی از سوی برخی از اغتشاشگران در اعتراضات اخیر و بالابردن پرچم یک فرقه انحرافی در اقلیم کردستان عراق که حتی در همان منطقه نیز جایگاهی ندارد، ماهیت واقعی جریان اغتشاشگر را از صف مردم معترض جدا و مشخص ساخت.

وی اضافه کرد: آتش زدن پرچم ایران هیچ نسبتی با دفاع از حقوق زنان و آزای در جامعه ندارد.

این دکترای حقوق خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تفرقه، اختلاف و تخریب هویت ملت ایران است تا بتواند به نقشه‌های شوم خود با هزینه کمتری دست پیدا کند ولی هوشیاری جامعه ایرانی و آرام شدن فضای کشور راه را بر یک نقشه شوم دیگر دشمنان که بر هم زننده امنیت و قوام کشور بود، بست و ضرورت دارد تا مسؤولان کشور و بخصوص دستگاههای نظارتی در مسیر سالم سازی فضای اقتصادی کشور که دشمن بیشترین تمرکز خود را بر این بخش برای دلسرد کردن مردم از نظام قرار داده، اهتمام ویژه‌ای داشته و از ظرفیت فضای مجازی برای آگاهی بخشی به جامعه و اغنای نسل جوان بهره بجویند.

بهشتیان همچنین با تأکید بر ضرورت تقویت زمینه‌های گفت‌وگو در جامعه بخصوص جدی گرفتن کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاهها و رسانه‌ها، از دولتمردان و دستگاههای متولی فرهنگی خواست تا از حالت انفعال خارج و برای نسل جوان و نوجوان این کشور، برنامه‌های شایسته فرهنگی و حمایتی تدوین کنند.

پایان پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول