اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آیت الله مدرسی: دشمن شناسی تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان است/ جوانان هوشیار باشند

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این‌که دشمن شناسی مهمترین راهکار برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است، گفت: قانون شکنی و توهین به قرآن ردپای دشمنان است که در قامت برخی جوانان درآمده و با شبهه افکنی اغتشاش راه‌ می‌اندازند.

آیت الله مدرسی: دشمن شناسی تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان است/ جوانان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی یزدی، در خصوص فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر در یزد و دیگر استان‌های کشور، اظهار کرد:‌ هر یک از شهروندان ایران اسلامی برای ما محترم هستند و ما هم از مرگ مهسا امینی متأسفیم.

وی افزود:‌ روشن شدن ابعاد مختلف فوت خانم امینی یک سری مراحل قانونی دارد و همه فرآیند در این خصوص باید شفاف و مر قانون رسیدگی شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی در فضای مجازی علیه ارزش‌های اسلامی و معنوی اسلام ناب محمدی، گفت: جوسازی رسانه‌ای دشمنان و اغتشاشات برخی افراد که ناآگاهانه نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام کردند نشان داد که آنها به هیچ عنوان عزادار خانم امینی نبوده و قصد دیگری دارند.

آیت الله مدرسی یزدی در ادامه با اظهار تأسف از برخی اظهار نظر افراد ناآگاه درباره مرگ مهسا امینی، تصریح کرد:‌ ما قدردان زحمات و تلاش های مدافعان امنیت به ویژه نیروی انتظامی هستیم.

وی هدف از این جریانات را حرمت‌شکنی ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و بیان کرد: قانون شکنی و هتک حرمت به قرآن از جمله ردپاهای دشمنان نظام است که در قامت برخی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی درآمده و با فریب دادن آنها  در شهرها اغتشاش راه می‌اندازند.

این استاد حوزه علمیه تحت‌الشعاع قرار دادن سفر خارجی رئیس جمهور و مجازات ملت ایران برای پیوستن به شانگهای را از دیگر دلایل سیاسی راه‌اندازی اغتشاشات توسط برخی افراد فریب خورده در کشور عنوان و تصریح کرد:‌ دشمن شناسی مهمترین راهکار برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

آیت الله مدرسی یزدی در خصوص برخی شعارهای به ظاهر خوب دشمنان ملت نیز اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) مومنان را نسبت به یک سری افراد که با الفاظ هدایتی سعی بر گمراه کردن مردم دارند سفارش کرده که در اغتشاشات اخیر به وضوح شاهد این مهم هستیم.

وی افزود:‌ طبق فرمایش رسول گرامی اسلام، معاندین با شعارهای به ظاهر درست، قصد دارند اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را درگیر یک سری شبهات بی‌اساس کنند و جامعه را به سمت ناآرامی سوق دهند.

امام جمعه بخش مرکزی با بیان این‌که به سفارش اسلام باید با معاندین و مرتدین با اشد مجازات برخورد شود، تأکید کرد: با کسانی که برای اهداف شوم خود مردم و جوانان بی‌گناه را فریب می‌دهند و سعی بر ناآرمی جامعه اسلامی دارند باید با شدت برخورد قانونی و شرعی شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول