اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قدم‌های ابتدایی در عرصه میراث نیاز به تکمیل دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های چند ماهه گذشته در عرصه صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری در اصفهان مطلوب نیست و قدم‌های برداشته شده ابتدایی است که باید تکمیل شود.

قدم‌های ابتدایی در عرصه میراث نیاز به تکمیل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه بر عرصه‌هایی همچون اقتصاد، صنعت و ارتباطات بین‌المللی اثرگذار است.

وی افزود: واقعیت در اینجا قابل روئیت است که مکاتب مختلفی در این نمایشگاه عرضه شده و سبک‌هایی که ریشه در تاریخ و تجربه دارد و نسل به نسل مرتبط است در این نمایشگاه مشاهده می‌شود.

مقتدایی با بیان اینکه در نمایشگاه نگارگری به خوبی می‌توان دریافت که اصفهان صاحب سبک است و هرچیز دیگری که در قالب هنر خود را نشان داده، مکتب و بخش معرفتی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ابوعلی سینا حدود ۱۷ سال از عمر علمی‌اش را در اصفهان گذرانده و بخش قابل توجهی از نوشته‌هایش در این سرزمین رشد کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ سال پیش کسانی که به عنوان گردشگر به اصفهان آمدند، گفتند هیچ کجا به زیبایی و آراستگی اصفهان ندیده‌اند، بیان کرد: هنرمندان اصفهان از رئیس جمهور طلب دارند که به این عرصه رسیدگی شود و پاسخ‌گوی تاثیرات مهم عرصه هنر و صنایع دستی و بخش‌های مرتبط  باشند.

مقتدایی معتقد است که فعالیت‌های چند ماهه گذشته در عرصه صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری در اصفهان مطلوب نیست و قدم‌های برداشته شده ابتدایی است که باید تکمیل شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: مجلس در فصل نوشتن بودجه به این کار کمک می‌کند تا دولت در کنار مجلس در این زمینه قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول