اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استفاده از ظرفیت دانشگاه برای ترویج زکات

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور ترویج فرهنگ زکات را گام بلندی برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان بیان کرد و گفت: یکی از راه‌های ترویج بیشتر زکات، معرفی بهتر آن است که برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت دانشگاه برای ترویج زکات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد طاها مهری امروز در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان زنجان اظهار کرد: فریضه زکات به عنوان شاخص نظام‌ساز در جامعه ترویج شود.
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور افزود: فرهنگ‌سازی در زمینه فریضه زکات یک ضرورت است و هر اندازه به توفیق بیشتری در این حوزه دست پیدا کنیم، نعمات مضاعفی بر سر سفره فقرا و نیازمندان خواهیم داشت.

وی ترویج فرهنگ زکات را گام بلندی برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان بیان کرد و گفت: یکی از راه‌های ترویج بیشتر زکات، معرفی بهتر آن است که برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور گفت: باید تلاش کنیم با برگزاری جشنواره‌های سراسری و دیگر اقدامات فرهنگی، این واجب الهی احیاء و ترویج شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه نسبت به زکات دهندگان توجه بیشتری شود، افزود: مسئولان نیز فارغ از قوانین با مودیان زکات همکاری داشته باشند.
حجت‌الاسلام مهدی باقری افزود: اگر در روستایی از محل زکات پروژه‌های عمرانی پیش می‌رود نباید از سهم پروژه‌های ملی و استانی محروم شوند.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول